Hallo allemaal, Vandaag heb ik me eerste echo, maar ben best bang ik krijg die echo omdat ik gewoon ben vergeten wanneer ik nou ongi was..en aangezien dat ik een aantal keer van pil ben/moest veranderen wil de dokter toch wel eerst even een termijn echo.. maar ja ik weet niet wat het is maar ik ben ineens bang.. bang dat het niet goed is of iets.. en dan zit ik nu nog op me werk ik moet tot 7 uur werken pff en dan om 13:15 uur heb ik die echo dus dat worden maar een paar uurtjes slaap ik hoop dat ik daarna nog wat kan slapen... Maar ja ik wou eigenlijk alleen maar even zeggen dat ik gewoon even een beetje bang ben.. xxxx
Hey Meis, erg he dat wachten. Ik ga voor je duimen dat alles helemaal goed is. Laat je het later nog even weten? Liefs mij
hallo, nou alles was goed gelukkig het was volgens de artsen heel mooi ingenesteld en er was een mooi hartje te zien.. volgende week moet ik nog een keer om te bepalen hoever ik nou echt ben.. maar volgens de artsen nu ben ik 6w5d en dit was ook de eerste keer dat ik een inwendige echo kreeg die had ik bij de eerste niet .. maar ja nu maar ff slapen nog ben zo moe... xxx
hoi Fijn dat alles goed was en je het hartje al kon zien kloppen. Moe zijn hoort erbij, dat weet je, dus rust maar lekker uit...... succes met je zwangerschap twinny