Oooooh meiden ik ben zoooo zenuwachtig! Morgen gaan we trouwen! Over 12 uur om precies te zijn zitten wij op het gemeentehuis en gaan we ja zeggen tegen elkaar. Ik zit nu in een leeg huis (hond naar de oppas,vriend en zoontje ook weg) en nu beginnen de zenuwen toch wel op te spelen.
AAAH Meis! Spannend! Had je hier al een krabbel gestuurd, ik zal aan je denken morgen! Geniet ervan, het moment is zo voorbij! XXXXXX
Dank jullie wel meiden!! Het word zowieso super! Maar ben steeds bang dat ik wat vergeten ben. Nu ben ik weer bang dat ik iets vergeten ben in te pakken(tas van mn zoontje die nu bij oma is) en dat hij morgen niet goed aangekleed kan worden enzo
Fijne dag morgen! Ik kan me voorstellen dat de zenuwen wel beginnen te gieren. Maar het zal vast een geweldige dag worden.
Oh héérlijk meid!!! Een hele mooie ik hoop ook zonnige dag gewenst!!! Geniet er lekker van morgen!! Ben nu al benieuwd naar de foto's!!
Spannend hoor, ik hoop dat je een beetje kunt slapen straks! Geniet morgen van je dag, ik ga duimen dat het weer een beetje mooi gaat worden! En Alvast gefeliciteerd natuurlijk!!
Cyn, heel erg veel plezier morgen! Ik ben erg benieuwd naar de spam (maar die wordt vast wel mooi gezien de fotografe ). En mooi versierd!
gefeliciteerd... en zorg je dat je je tekst niet vergeet...... zal je ff helpen herinneren.... je tekst is: JA! fijne dag toegewenst....
Zenuwen horen er denk ik bij (zelf niet getrouwd). Een hele fijne, mooie dag toegewenst morgen .... geniet ervan .... en alvast gefeliciteerd.