Hey mede moeders (in spe) Een aantal knopen zijn doorgehakt en het voelt heerlijk. Ik heb hem officieel een brief gestuurd met daarin dat ik geen toestemming geef voor erkenning, dat ik alleen de bevalling doe, hij wordt op de hoogte gesteld van haar geboorte, dat als hij zijn dochter wil zien dan moet hij initiatief nemen (dmv mediator of zo) en dat ik niet meer bereikbaar ben voor hem. Ik heb ook inmiddels al mijn telefoon nummers gewijzigd en ook mijn mail adres. Het is te zot voor woorden dat ik tot zulke extreme maatregelen moet gaan om een beetje rust te krijgen. Ik heb 3 pogingen gedaan om tot een harmonieuze oplossing te komen echter hij wilt het precies hoe hij het wil en het is niet realistisch haalbaar. Bovendien dat geintje met zijn zoontje heeft het voor mij helemaal gedaan. Nu heerlijk aan de slag in mijn huisje... Kamertjes van mijn dochter en ik zijn verwisseld, Baby komt bij mij op de kamer want we hebben maar 3 kleine slaapkamers en die van mijn oudste dochter was het grootst! en mijn woonkamer is bijna zo ver dat er een box in kan (ik heb maar 16m2 voor eetgedeelte en woon gedeelte!) Het is inderdaad allemaal een beetje klein maar gelukkig is het maar tijdelijk. Ik ben druk op zoek naar wat anders. Babyspullen komen ook wel in orde - ik stond te kijken hoeveel er eigenlijk nog bij mijn ex stond van mijn 2 andere dochters. Afijn .. het voelt lekker..Mijn ouders staan mij zo bij en steunen mij - vooral mijn vader!! ik kijk er nu meer naar uit en voel mij veel gelukkiger en vrijer !!! Groetjes Oktober13
Gelukkig heb je nu inderdaad rust en kun je lekker van je oudste dochter en van je kleintje gaan genieten
Wat fijn voor je!! Ben heel blij voor jou en je kindjes, zal zeker een stuk rust brengen ((knuf)) Dankjewel ook voor het delen van de positieve ontwikkelingen, denk dat het een heel aantal dames die er alleen voor staan en een moeilijke tijd doormaken wel wat "moed" geeft.. Ik zit er vandaag even doorheen.. maar nu voel ik me toch weer wat beter.. uiteindelijk komt alles vast goed, kwestie van blijven volhouden en doorzetten. Jouw verhaal onderstreept dat!
Oh LA85 - Wat doet zo een bericht mij ook goed. Het valt soms echt niet mee - ik kan je gevoel echt begrijpen en nee het is niet het makkelijkste weg en ja je MOET sterk en positief blijven hoe moeilijk dat soms is. Nu is het lekker rustig en in mijn flatje komt het ook goed en met baby, en met mijn andere dochters gaat het veel beter. Er zullen vrees ik ook momenten komen waarbij dat niet zal zijn (vermoed ik) zeker na de bevalling. MAAR Nu de tijd gebruiken om energie op te bouwen en op de bevalling voorbereiden. Knuf liefs en sterkte, Oktober13 PS .. je kan me altijd PB'en als je wil!!