hoi meiden, ik heb even een vraagje,.. ik ben nu 26 weken zwanger en sinds vanmorgen vindt ik mijn buik nogal gezakt naar beneden,.. Dit is mijn eerste, en me buik is ook echt helemaal niet groot, al heb ik wel veel last van niet wetend hoe ik moet liggen,.. slapeloze nachten, vaak eruit om te plassen,.. bekkeninstabiliteit en een onwijs lage bloeddruk 90/50. Maar ik maak me toch wel zorgen,.. gaat me buik nog groeien? en hoe zit dat nu met dat ingezakte buik?? moet donderdag pas weer naar vk. hopen dat jullie mij advies kunnen geven en gerust kunnen stellen.
meid je hebt een prachtige buik (zeker aangezien het je eerste is) Wees maar blij en trots op. ja, op het laatst gaat het vaak sneller groeien en kan je gaan denken, dit komt nooit meer goed (dacht ik ook bij mijn 1e) maar goed komen doet het altijd. Dat het wat is gedaald kan zijn dat de baby begint in te dalen. Vroeg, maar het kan. Kortom, ik vind je buik prachtig
ahhh dank je wel!! en indalen is dat niet een beetje erg te vroeg?? niet dat deze kleine vent er binnenkort al uitkomt?? want dat moet natuurlijk niet.. wil hem nog lekker zeker 10 weken nog in me buikje hebben zitten...
hoeft niet altijd maar baby's KUNNEN vroeg indalen. Zegt niets over wanneer ze geboren worden. Mijn eerste was ook vroeg ingedaald (weet niet meer precies wanneer, maar was goed bij tijds) en kwam toch pas met 41 wk ter wereld.
Bij mij zit mijn buik laag omdat mijn buikspieren gewoon niet veel zin hadden in tillen Het grote voordeel daarvan is dat mijn longen nu nog alle ruimte hebben! De baby komt hier gewoon niet hoger dan halverwege mijn navel en borstbeen. Resultaat is wel een flinke toeter maar ach... Ik vind dat je een heel lief buikje hebt!
Ik vind je buik best groot voor 26 weken eigenlijk. Ik en 34 weken en niet veel groter. En dan te bedenken dat ik volgens de vk rekening moet houden met een grote baby. Omvang van je buik zegt dus weinig.
Bekijk bijlage 184302 Hier was ik 29 weken zwanger en hieronder zal ik je laten zien hoe ik er tegen het einde uitzag....
Bekijk bijlage 184304 Hier zie je mijn buik met 39.3 weken, 5 dagen voor de geboorte van mijn dochtertje.(let even niet op opgeblazen hoofd en vreselijk haar!!) Kan dus heel snel gaan in een korte tijd.