Hai allemaal, Ik hoop dat ik de vraag op de goede forum zet maar goed. Ik heb een vraagje: Mijn man is zo enorm lief voor me! We hebben de laaste weken veel mee gemaakt en hij is zo lief voor me en doet de wereld voor mij! Het "hoort" er misschien bij, maar ik zie en hoor ook anders maar das niet de reden. Ik wil hem bedanken voor alles, wil hem met iets laten zien hoe gelukkig hij me maakt en hoe dankbaar ik ben met hem! Ik wil hem echt iets geven als vrouw naar man. Dus nog niet zo zeer als aanstaande ouders. Snapen jullie?? Dus heeft iemand een idee? Het is geen man van sieraden overigens . Veel liefs ilona
Wat lief van je (en je man natuurlijk ook). Ik vind het altijd lastig om voor andere mannen iets te bedenken. Mijn vriend is altijd heel blij met een goede whiskey, iets heel lekkers voor hem koken en er een fijne avond van te maken, weekendje weg voor als de baby 3/4 maanden is, een gave activiteit die hij met een vriend/vrienden kan doen en natuurlijk een lief kaartje erbij .
Ja ik vind ook lastig hoor wowkaat Maar dacht niet geprobeerd . Ik vind een leuke activiteit al wel een heel leuk idee! Maar iets leuks met eten ook wel heel leuk! Misschien maar een een kado check boek maken. Dus meer ideeën zijn welkom!!
Ik heb mijn vorige zwangerschap een dadchelor party georganiseerd voor mijn man, een beetje een vrijgezellenfeest idee maar dan met hier en daar een baby geintje (voornamelijk door de andere mannen). Hij vond het heel erg leuk. Maar ik zie dat je al behoorlijk ver zwanger bent dus daarvoor is het een beetje te laat. Maar een gezellige activiteit met vrienden ofzo kan daarna ook nog natuurlijk