Heb sinds enige dag ineens hevige steken in me lies en schaambot en onderin me buik lijkt alsof er met een mes in gestoken word soms.. doet zo zeer dat lopen niet goed en naar toilet gaan is pijnlijk daarbij ook gespannen buik duurt even en gaat weer...weg maar komt terug het het zonder dat ik me inspan overigens kan het zijn dat het aan het indalen is? je lees hier vrijwel met de exacte symptomen over indalen ben bijna 26 weken draag het wel laag en de beeb voel je laag p.s banden en/of bekkenpijn is het niet..voelt echt anders
Ik zou even je verloskundige bellen als ik jou was. Erge steken en aanhoudende pijn is niet echt goed, vooral niet bij 26 weken. Indalen is wel heel vroeg met 26 weken. Wellicht is het niks hoor, maar even bellen/op controle gaan is nooit verkeerd. Ik kan je verder niet helpen sorry, maar vind het niet goed klinken...
Zijn het niet gewoon de banden die flink oprekken? ik heb er ook last van, ben minder ver als jou, maar wat je schrijft herken ik wel. Zou in iedergeval even checken bij de vk ! Succes meid
Hoi Draakje, Als ik je verhaal zo lees is het eerste wat in mij opkomt: blaasontsteking. Een blaasontsteking merk je minder snel op tijdens je zwangerschap, waardoor je het al snel "verwaarloosd" Ik had dezelfde klachten als jij en was als de dood dat het een voorbode was (bij mijn dochter namelijk ook al heel vroeg in de zwangerschap flinke vooweeen en indaling, waardoor ziekenhuis opname nodig was) Ik heb dus me urine naar de HA gebracht en bleek al bijna tegen een urineweginfectie aan te zitten. Mijn advies is eersty even wat urine wegbrengen en als daar niks uitkomt kan je altijd je VK bellen, die komen dan meesteal ook wel langs om een paar standaard dingen te doorlopen: ze gaan kijken of je al ontsluiting heb, bloeddruk meten en even naar het hartje van de beeb luisteren. Succes en heel veel sterkte!
Ik heb precies hetzelfde, er is gekeken of ik blaasontsteking had; dat was het niet. Toen gekeken of ik misschien een verzakking had; dat was het ook niet. Nu zeggen ze: je kindje kan dan net in je bekken vast zitten en als het dan iets beweegt, trekt het weefsel/spieren mee en dat geeft die pijn. Daarnaast gebruikte ik m'n bekkenbodemspieren verkeerd en moest ik echt continu er op letten dat ik in een ontspannen houding zit/loop etc. Ik heb dus een paar dagen heel rustig aan gedaan en nu gaat het weer iets beter. Zou eerst even de ha bellen voor die blaasonsteking enzo, als het dat niet is, de vk bellen wat zij er van vindt. En misschien wijzen ze je wel door naar een bekkenfysio. Sterkte want het is super vervelend!!!!