26 weken en verwijde niertjes

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door naverona1986, 5 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naverona1986

naverona1986 Actief lid

4 jul 2016
    156
    0
    0
    hallo iedereen,

ik heb vandaag de eerst groeiecho gehad met 26+1..met 20 weken wqas alles prima alleen hoofdje liep 1 week achter.

nu vandaag dus weer geweest en blijkt het linker niertje te wijd te zijn. 8 mm. met 20 weken was dit 4mm. ook het hoofdje loop 2 weken achter op groei en zit nu op de p5 lijn.beentjes waren aan de korte kant maar niet zorgelijk.rechter niertje is overigens 5.5mm

morgen moet ik met spoed naar de gyn voor een GUO en voornamelijk van de niertjes..ben toch best geschrokken..

wie heeft dit ook meegemaakt?

2. Poeliwoepi

Poeliwoepi Actief lid

9 dec 2014
    409
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bij mij werd er met de 20 weken echo opgemerkt dat de niertjes wat verwijd waren. Met 30 weken een nieuwe echo gedaan, en toen waren ze goed. Dat kan door de groei ofzo.
    Mij werd bij de 20 weken echo verteld dat als ze zo bleven of groter werden ik in de zwschap antibiotica moest gaan slikken vanaf week?? En dat de baby dan 1 week na de geboorte een echo moest om te kijken of de niertjes dan zelf goed gegroeid waren..

Maar vervelend is het wel zeg! Bij mij ging het om minde grote waardes/ verschillen van wat mag..

Succes morgen!

Deel Deze Pagina