26 weken, niets aangekomen. Mini buikje

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Wwendy, 23 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wwendy

Wwendy Lid

24 apr 2013
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi
    Ik ben nu ongeveer 26 weken zwanger, maar nog altijd niets aangekomen. Ik heb echt een mini buikje, wanneer m'n kleding wat strakker is dan zie je een heel klein bultje maar anders nog steeds niets. Ik was voor de zwangerschap al slank. Ben 1.72m en woog 57-58kg, nu zit ik nog steeds rond dat gewicht. Begin me wel zorgen te maken, maar het kindje is wel ontzettend hevig. Wanneer ik even rustig zit voel ik het al, ook op m'n werk. Heb nl een bureaujob en dan zit 'ie echt te stampen.
    Vraag me af, hoeveel waren jullie al aangekomen tijdens jullie eerste zwangerschap bij ongeveer 26 weken?
    Liefs, x !

2. Hooverphonic

Hooverphonic Fanatiek lid

30 sep 2013
    2.234
    0
    0
    Bijna nog niks hoor bij de eerste, misschien 3 kilo en inderdaad een minibuik. Niet druk maken, die buik komt vanzelf en misschien blijft hij bescheiden. Echt groeien deed hij pas vanaf 30 weken. Bij de tweede gaat het veel sneller merk ik.

Lekker genieten van het getrappel :)

3. Claudia88

Claudia88 Fanatiek lid

7 mrt 2013
    1.301
    599
    113
    Fijn voor je! :-D

Ik heb/had een vergelijkbaar gewicht voor de zwangerschap. Iedergeval slank (64 bij 177) Maar nu inmiddels +8... Nu is dat voor mij een normale toename.. Maar maak je geen zorgen, het komt vanzelf! Als je kindje goed groeit, is er weinig aan de hand!

4. Wwendy

Wwendy Lid

24 apr 2013
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, maar totaal geen grammetje aangekomen. Begin me stilaan zorgen te maken maar volgende keer nog een vragen wanneer k op controle moet.

5. 88anne

88anne Lid

10 okt 2013
    49
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hier het zelfde! Ben nu pas 1,5 kilo zwaarder, en nu pas is het goed te zien dat ik zwanger ben. De gyneacoloog zei tegen mij dat ik me kindje graag dicht bij me draag!

Maak je geen zorgen. Zolang je kindje goed groeit is er niets aan de hand. Als je maar genoeg en gezond eet!

6. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

1e zwangerschap was ik bij 7 maand 2 kg aangekomen.
    Totaal in hele zwangerschap + 5 kg
    Twee weken na bevalling -12 kg

7. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ongeveer 11 kg. Lekker toch dat je nog niet wel bent aangekomen?
    Alhoewel ik zelf een mooie bolle buik wel erg mooi vind en er erg van zou balen als ik die niet had :)

8. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    Hier ben ik tot nu toe ook nog niks aangekomen. Maar heb al behoorlijke buik dus niemand gelooft het als ik zeg dat ik nog niks ben aangekomen.

9. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    image.jpg is de foto te zien??

10. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Hier ook heel weinig; amper 3,5 kilo en zit in week 25.

Het kindje groeit wel; dat gewicht zit er echt wel aan. Jij bent dan zelf wat afgevallen wat de toename compenseert.

11. emmaa

emmaa Actief lid

19 okt 2011
    271
    0
    0
    NULL
    noord brabant
    Ik ben nu 28+5 en 2 kg aangekomen. Wordt verder ook niks van gezegd en kindje groeit goed!

12. ladytwister

ladytwister Bekend lid

29 jan 2008
    643
    0
    0
    Fulltime Moeder
    Westfriesland
    Hoeft helemaal niets te zeggen hoor !.....ik ben ook 26 weken en mijn teller staat op -3 en volgens mijn vk kan dat helemaal geen kwaad

dit is dan wel mijn derde maar bij de eerste begon ik pas te groeien met een week of 30 ik zou me niet al te veel zorgen maken en idd ander even aangeven bij je vk dat je er mee zit dan zal ze je wel het een en ander kunnen vertellen

13. Dame28

Dame28 Actief lid

26 nov 2013
    263
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geeft niet, zijn er wel meer:) ik zit nu pas weer op mijn gewicht van voor mijn zwangerschap... Was twee kilo kwijt geraakt.

14. Wwendy

Wwendy Lid

24 apr 2013
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nja zal wel niets te maken hebben dan. Vind het gewoon vreemd dat ik voordien al slank was, geen grammetje vet ofzo te bespeuren (heb stevige beenderen) nu nog steeds niets bijgekomen, ook niets afgevallen. Maarjah, zolang t kindje groeit zal er wel niets aan de hand zijn.

15. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    O man, ik zou dolgraag met je willen ruilen.
    Ik durf gewoon al niet meer op de weegschaal.
    Elke week een kilo erbij en de opmerkingen: wat ben jij flink, wordt het geen tweeling enz enz enz.
    Echt dat kindje in je buik komt niks tekort.
    De overtollige kilo's zoals ik hen he alleen maar last van!

Deel Deze Pagina