(verveel me te pletter dus... een topicstarter van mij ) Wat gaan jullie kindjes dragen met Kerstmis? van mij: dochter (19 maanden) 1e kerstdag: - groene jurk van Jottum - witte maillot - zwarte schoentjes 2e kerstdag (verjaardag opa) - marine blauw rokje met ruches - marine blauw vestje - blauw wit gestipte maillot (of roze of witte) - paarse laarsjes Zoon (3 jaar en 4 maanden) 1e kerstdag - grijze broek - grijs /paarse trui - blauwe laarsjes 2e kerstdag - blauwe nette broek - nieuw t-shirt met lange mouw - blauwe laarsjes Foto's na de Kerstdagen
De jongste: Zilvergrijs feestjurkje van H&M met hello kitty en de oudste: Knalroze K3 jurkje met roze bolero. Diegene die overal op de reclame borden stond van de C&A en die nu ws tig meisjes hebben, omdat hij zo goedkoop was
??? Mirell.. jij hebt vast een hele mooi outfit voor de kleine dame.. ben reuze benieuwd! Ah nu zie ik het.. chic. Hou zelf niet zo van zwart maar dit staat natuurlijk geweldig bij dat blonde haar.. Ga je zelf matching?
Heb deze mooie blouse ook nog voor op de bomba rokje maar we hebben nog oud en nieuw en oma is 3 jan jarig en vriendin 8 jan en we hebben nog veel verjaardagen in januari
voor een meisje is het zoveel makkelijker dan voor een klein jongetje! Dochter heeft een heel leuk jurkje van de h&m: Product Detail | H&M NL maar dan in het rood en erbij een zwarte bollero :Product Detail | H&M NL en bijpassende maillot. Voor zoonlief heb ik nog niets! een gewoon shirt + broek uit zijn eigen kast vind ik niet leuk, hij krijgt ook iets nieuws natuurlijk. Maar het enige dat ik zie is of niet in maatje 74 of te kinderachtig of mijn smaak niet . zoek iets dat hij niet elke dag aan heeft, iets anders dan anders en niet te duur 1ste kerstdag zijn we gewoon thuis en dragen we gewone kleding, 2de kerstdag bij mijn ouders en dragen ze hun kerstkleding en met oud en nieuw bij schoonouders nog een keer. En verder heeft dochterlief deze mnd nog een verjaardagssetje en dan draagt ze misschien 1ste kerstdag wel.
Ik denk nu: oudste - jeans - blauw overhemdje - stropdasje jongste - jeans - overhemdje+spencer Maar dat kan nog minstens 10 x veranderen we hebben tenslotte nog 3 weken
Ik zag dit setje van je ook al in het shop topic, het is echt super! Vind het alleen wel erg duur Hier een jurkje van Dutch Bakery Design. Zal morgen wel even een foto maken want ik moet nog een maillotje oid hebben maar weet dus niet welke kleur.