Wat is dit verschrikkelijk!! Ik ga voor je duimen en hoop dat amputatie genoeg zal zijn om je te genezen. Dit is zo oneerlijk! Ik krijg er een brok van in mijn keel. Ontzettend veel kracht en sterkte gewenst komende periode, zet hem op meid!!
Ik kom nu pas bij dit topic terecht en wil je ook heel veel sterkte toewensen, Julia!! Hopelijk verloopt de operatie vlot en worden er geen uitzaaiingen gevonden. Hou je goed!!!
Wat een verschrikkelijk en oneerlijk nieuws is dit zeg!! Ik wil je heel veel sterkte en vooral kracht toewensen, ik hoop dat de amputatie voldoende zal zijn!! Jeetje.. veel sterkte en kracht aan jou, vrienden en familie en natuurlijk je kleintje!!!
Wat een vreselijk nieuws. Tranen in mijn ogen. Je komt zo sterk en positief en vol vechtlust over hier in je berichten. Vechten hoor zodat je de komende 18 jaar en langer bij je kindje kunt blijven! Heel veel sterkte.
Wat een nachtmerrie, ik hoop met heel mijn hart dat de amputatie 'voldoende' is, en er geen uitzaaiingen zijn. Ik wens jou en je omgeving alle sterkte, kracht, wijsheid en liefde toe in deze ontzettend zware periode! Je instelling is bewonderenswaardig positief voor wat je allemaal op je bord krijgt. Hou dat vast en vecht maar hard terug tegen deze verschrikkelijke ziekte! Veel liefs en een knuffel
Wat een verschrikkelijk nieuws.. Heel veel sterkte en kracht om dit gevecht aan te gaan! Hele dikke knuffel!
Julia Als je een uitzaaiing in een lymfeklier in je oksel hebt, dan wil dat helemaal niet zeggen dat ze ook elders in je lichaam zitten. Het kan dan nog steeds lokaal gebleven zijn. Heb je ze niet in je okselklieren en is je lichaam op het moment schoon, dan wil dat helaas niet zeggen dat je geen uitzaaiingen op afstand kunt krijgen. Uitzaaiingen in de rest van je lichaam kunnen ook later nog ontstaan, doordat cellen eerst een poos rondzweven en het lang kan duren voordat ze zich ergens settelen en gaan groeien. De chemo en eventuele hormoontherapie is erop gebaseerd om dat scenario te voorkomen. Chemo zul je sowieso krijgen, ook als de rest van je lichaam nu schoon is. Puur om eventuele rondzwevende cellen te onderscheppen. Het zal de komende jaren dus ontzettend spannend blijven. Het is afwachten. Genezen mag je je pas na minimaal 5-10 jaar noemen. Maar we hopen natuurlijk op het beste, deze nachtmerrie gun je niemand! (Helaas zelf ervaring...) Krijg je ook nog onderzoeken om te kijken hoe het met de rest van je lichaam zit? Hier een botscan gehad, longfoto en echo van de lever. Heel veel sterkte met alles wat komen gaat, hou je taai!
Poeehhh, heftig voor jou en je gezin Heel veel sterkte gewenst voor jullie (en voor nu vooral voor jou)!
Wat een heftig nieuws zeg! Sterkte en succes zijn niet voldoende woorden voor wat ik je wil wensen, toch houd ik het bij die twee woorden. Met één toevoeging: zet 'm op!
Ik wil je heel heel veel sterkte wensen! Ik hoop dat het allemaal meevalt! Bij mijn oma was het wel uitgezaaid maar alsnog is ze er van genezen hoor! Geef de moed nooit op! Veel liefs
Lieve Julia, Je zwangerschap hoort een tijd te zijn van genieten. Helaas is dit voor jou nu een stuk moeilijker geworden. Ik snap dat je misschien down bent, maar ik heb een tip! Blijf vertrouwen in een goede afloop en blijf knokken voor dat prachtventje in je buik. Hopelijk vinden ze na je amputatie niks meer en ben je schoon. Ik duim voor je. Sterkte voor jou en je gezin!
Ik bid met heel me hart dat er geen uitzaaiingen zijn. Wat een moeilijke tijd vol onzekerheid voor je. Volhouden meid! Met dat ukje in je buik sla je je er wel doorheen! Samen sterk!
Meid wat een verschrikkelijk nieuws! Ik hoop zo voor jou, je uk en de rest van je familie dat er geen uitzaaiingen zijn en je straks volop op je kleintje kan focussen. Ik wens heel veel sterkte en het allerbeste!!
Lieve Julia, Woorden zijn eigenlijk niet voldoende in deze moeilijke tijd. Ik zou je het liefst een dikke knuffel willen geven, en ik denk wel velen samen met mij op dit forum. Ik leef ontzettend met je mee en hoop vanuit het diepste van mijn hart dat alles goed zal komen!
Julia, had je ooit gedacht dat je onder zulke spanning en angst zou moeten wachten op (goed) nieuws? Wachten op een uitslag is misschien wel de heftigste opgave van borstkanker. Als ik terugkijk, weet ik nog steeds niet helemaal hoe ik die tijd heb doorgeademd. Maar! Focus jezelf op deze logische ideeen: Zolang je geen nieuws hebt, is zeker ook het betere scenario mogelijk. Dus heeft het gewoon helemaal geen zin om je te richten op iets dat nog geen werkelijkheid is. Verzet je hoofd. Kies voor liefde, niet voor angst. Angst verlamt alleen maar. Kijk naar de zon, kijk naar je buik en wees ervan overtuigd dat jij en iedereen om je heen er alles aan zal doen om je te helpen gezond en fit te worden. Heel veel sterkte. Heel veel!