26 weken zwanger, borstkanker

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Julia36, 14 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zahra2

Zahra2 Actief lid

24 okt 2012
    438
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte voor jou en jouw partner!

2. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.613
    165
    63
    Lieve Julia,

Ik wil jullie veel sterkte wensen in deze zware periode.

3. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Verschrikkelijk...heel veel sterkte!! :(

4. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    Jemig meid.. heel veel sterkte en zet hem op!!

5. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Heel veel sterkte en kracht toegewenst. Ik hoop dat het bij een borst amputatie mag blijven. Dat is al erg genoeg :(

6. ProudMom

ProudMom Niet meer actief

Lieve meid,

Wat een nachtmerrie.... ik wil je heel heel heel veel sterkte wensen.
    Ik hoop dat het na de operatie goed is.

Dikke knuffel xx

7. Tines mam van 2

Tines mam van 2 Bekend lid

11 feb 2013
    973
    0
    0
    meid wat vreselijk voor jullie.

wij hebben met kerst in 2012 te horen gekregen dat onze oppasmama voor de kindjes waar ze 3 dagen in de week heen gaan borstkanker had.
    we waren erg geschrokken en hebben veel gehuild met zn allen.

we zijn nu 7 maanden verder en na de zomervakantie kunnen de kinderen er weer heen!!

zij had geen uitzaaingen heeft chemo en bestraling gehad en het is haar 100% meegevallen.
    na de chemo had ze rode wangen en had ze het warm maar ze is er nooit ziek van geweest.

ze geeft zelf aan dat als ze het van te voren had geweten ze gewoon was blijven oppassen.

ik weet dat je hier misschien niets aan hebt. en zij was natuurlijk niet zwanger maar het kan dus ook goed aflopen. en het hoeft niet alleen maar kommer en kwel te zijn.

ik wens jullie heel veel sterkte liefde en gezondheid! dat jullie je heir maar doorheen mogen slaan en er sterker weer uit komen.

belangrijkste nu is. blijf positief!! en vecht!!

8. skimms

skimms Actief lid

25 apr 2012
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat verschrikkelijk Julia...voor jou en je gezin. Ik wens je heel veel sterkte en kracht om deze ziekte te kunnen overwinnen.

9. Loes83

Loes83 Niet meer actief

#229 Loes83, 27 jul 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 jul 2013
    Hoi Julia,
    Ik wil jou graag mijn verhaal vertellen. 1 jaar en 7 maanden geleden werd bij mij ook kanker gevonden, ook kwaadaardig. Ben ook geopereerd al snel.
    Ik ben sinds die tijd kankervrij! Al mijn controles zijn steeds goed.
    Ze kunnen zoveel tegenwoordig! Het is pittig en kut, maar heb wel hoop en geloof.
    Ik zie mijn zoontje straks opgroeien en jij jou kindje ook.
    Sterkte.

10. Amazing

Amazing Bekend lid

29 okt 2012
    576
    0
    0
    NULL
    Alphen a/d Rijn
    Lieve Julia,

Ik wens jou en je familie heel veel sterkte en kracht toe de komende tijd. :(

11. amber23

amber23 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.239
    0
    0
    NULL
    NULL
    heel veel sterkte

12. Asherah

Asherah Bekend lid

22 mei 2012
    807
    0
    0
    Istanbul
    Wat een vreselijk bericht in een tijd die zo mooi zou moeten zijn...
    Heel veel sterkte voor jou en je familie!!!

13. evelienharmsen

evelienharmsen Actief lid

15 jan 2013
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Julia, ik kan het me gewoon niet voorstellen hoe je je moet voelen. Ik vind je ontzettend dapper overkomen zo op "papier". En misschien maakt dit je nog sterker. Misschien moet dit zo zijn om je nog meer te laten genieten van de leuke en mooie dingen in het leven en misschien zorgt dit uiteindelijk voor een nog fijner gezinsgevoel. Maar lieve Julia je mag ook echt wel ooit vreselijk balen, bang zijn en schreeuwen! Ik kan niks voor je doen, maar ik ga iedere dag aan jullie denken en mee hopen voor een mooie volgende uitslag.

Wij denken hier aan je.

14. Angarcia

Angarcia Actief lid

19 jul 2013
    205
    0
    0
    Noord-Holland
    Jeetje wat heftig allemaal zeg en wat een rot periode!
    Tuurlijk is het altijd kut en komt het niet uit, maar juist tijdens je zwangerschap... Een moment dat je hoort te genieten..

Ik hoop onwijs dat er geen uitzaaiingen gevonden worden en het voor jou bij de amputatie blijft.
    Heel veel sterkte en probeer voor alsnog van de mooie momenten van je zwangerschap te genieten..!!

15. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Hoe gaat het nu met je Julia? X

16. mary12

mary12 Bekend lid

27 apr 2012
    652
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkte de komende tijd en hopelijk komen er snel mooie en gezonde tijden voor jullie.

17. beebielove

beebielove Bekend lid

18 jan 2012
    957
    33
    28
    Wat vreselijk voor je/ jullie! Ik denk aan je en hoop op een spoedig herstel! Liefs

18. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Heel veel sterkte!

19. Julia36

Julia36 Lid

11 apr 2012
    49
    0
    0
    Hallo allemaal,

Allereerst wederom dank voor jullie lieve woordjes! Ik ben afgelopen woensdag geopereerd en gister naar huis gekomen. Helaas zag de chirurg met het blote oog al een uitzaaiing in een okselklier... Daarom heeft hij alle okselklieren verwijderd. We zijn daar enorm van geschrokken! Dat ik chemo moet gaan krijgen staat vast...

Vrijdag krijgen we te horen naar hoeveel klieren precies er uitzaaiingen zijn en hoe agressief de tumor is. Afhankelijk daarvan wordt besloten of ik tijdens de zwangerschap chemo moet of dat het even kan wachten... Erg spannend dus!!

We zijn weer druk bezig onszelf 'op te laden' om zo positief mogelijk te zijn voor het komende gesprek...

Later meer...

Liefs Julia

20. Piepie

Piepie Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.253
    1
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik hoop zo dat de chemo uitgesteld kan worden, al is het maar een maand. Dan is jullie kleine jongen bijna 35 weken en dan maar liever een maandje te vroeg geboren:)
    Ik hoop dat je niet al te veel napijn hebt, zeker niet met dit warme weer:( Ik wens je veel sterkte en hou ons op de hoogte hé!:)

Deel Deze Pagina