Wat een heftig verhaal Julia! Verschrikkelijk zeg. En ook telkens slecht nieuws: kwaadaardig en nu toch uitzaaiingen. Ik hoop vanaf nu alleen nog maar op goed nieuws. Hou je taai, heel veel sterkte!
Julia, ik wil je heel veel sterkte wensen en succes in de strijd die je nu aan moet gaan. Ik hoop dat je deze ziekte overwint en je kindje op kan zien groeien. Dikke knuff
Ik las per ongeluk je verhaal en ben helemaal van de leg. Wat oneerlijk is het leven soms toch. Jij hoort nu zorgeloos te genieten van je zwangerschap i.p.v. deze ellende te moeten ondergaan. Je komt over als een krachtige positieve vrouw en dat moet gewoon beloond worden dat jij weer beter wordt. Heel veel sterkte!!
Geen woorden voor. Moet een vreselijke tijd voor jullie zijn. Wel fijn dat ze meteen weg hebben kunnen halen wat ze zagen. Heel veel sterkte.
Ik lees net dit topic en ben er echt beduusd van.Wat een verschrikkelijk nieuws. Ik wil je heel veel sterkte wensen. Ik ga duimen voor zo min mogelijk uitzaaiingen.:x
:'( ik weet even niet wat ik kan zeggen... wat is dit ontzettend vals en klote... pfffff.... heel veel sterkte!!!!
Wat een naar nieuws hebben jullie gehad.. Heel veel kracht voor de komende tijd! Sterkte! Dikke knuff!
Ohh lieve Julia, Elke keer als je een update plaatst hoop ik met heel mijn hart dat er eindelijk een positief nieuws voor jullie is. Helaas is dit er nog geen enkele keer voor jullie geweest. Wat vreselijk voor jullie, elke keer weer tranen in mijn ogen als je toch weer een klap krijgt. Heel veel sterkte lieve Julia! Blijf positief!
Och meis, ik heb er kippevel van op deze warme dag! Wat vreselijk, heb er geen woorden voor. Ik hoop heel hard met jullie mee dat jij en je zoontje hier goed en gezond uit gaan komen. Sterkte voor alles wat nog komen gaat.
Pfff, ik val even in je topic en heb al je berichtjes gelezen. Ik kan niet anders zeggen dan heel veel sterkte! Ik hoop dat je je positieve instelling blijft houden en dat je over een paar jaar hier op kan terug kijken met een goed gevoel.
Hier ook iemand met tranen jou bericht gelezen!! Heel veel sterkte, volgens mij ben je een heel sterk persoon!!
Heel veel sterkte. Mijn moeder vecht ook tegen een andere variant van deze ziekte en heeft veel aan het zinnetje in mijn onderschrift.
Hee meid, Wat een schrik. Wat ontzettend ellendig dat dit nu juist jou overkomt he Gelukkig is het er nu allemaal uit, en kun je hopelijk "schoon" verder. Ik duim voor een "gunstige" tumor die mogelijk ook goed met hormonen behandeld kan worden! Heb je al een scan gehad om verdere uitzaaiingen hopelijk uit te kunnen sluiten? Hou ons op de hoogte, tenminste, als je wilt natuurlijk. Je hebt hier nu al een hoop meelevers volgens mij Zet m op meid, voor jezelf, je man en je kleine jochie natuurlijk!