Ik lees nu pas voor het eerst je topic Wat een angst en onzekere tijden ga jij doorheen!! En dat dan ook nog eens tijdens je zwangerschap. Zo te zien handelen de doktoren zo snel ze kunnen en hopelijk heeft dat effect! Ik wens je oprecht beterschap. Je klinkt heel sterk en positief en dat vind ik bewonderingswaardig! Heel veel sterkte en kracht toegewenst Julia....
Hopelijk kan de chemo uitgesteld worden. Morgen dus meer hierover, spannend. Wat een vreselijke onzekerheid. Hoe gaat het herstellen van de operatie? Denk aan jullie hoor, dikke knuffel!
Met open mond gelezen. Er zijn geen woorden voor, wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte de aankomende tijd, ook voor morgen, wat een spannende dag! Hopelijk geneest de wond goed en kan de chemo uitgesteld worden. *knuffel*
Ik duim dat voor een zo positief mogelijk gesprek morgen, veel sterkte met het herstel van de operatie. Wat ongelooflijk heftig allemaal zeg
Heel veel succes en sterkte morgen. Hoop dat jullie na zo veel ellende en slecht nieuws, morgen toch nieuws krijgen die in deze situatie zo positief mogelijk is! Ik vind je ontzettend dapper en hoop met heel mijn hart dat je deze strijd gaat winnen en tegelijkertijd wel heel veel kunt genieten van het kleine wonder in je buik! Dikke knuffel (ook al ken ik je niet...)
Julia, ik heb met tranen in mijn ogen en pijn in mijn buik je topic gelezen. Wat een ongelooflijke, onnoemlijke hel. Je komt in je berichtjes zo bewonderenswaardig en sterk over Julia. Ik wens je alle kracht, sterkte en liefde toe om dit vreselijke monster te overwinnen. Op jouw zege en ik hoop dat je nog jarenlang, tot in het bejaardentehuis aan toe, van je kindje kunt genieten. Zet 'm op!
Ik lees dit topic nu voor het eerst, en dat met dikke tranen in mijn ogen. Wat een angst in een tijd waarin je eigenlijk alleen maar hoort te genieten ! Je komt heel sterk over, dus jij gaat zeker van dit monster winnen ! heel veel sterkte en kracht gewenst