Ik hoop zo dat je goed nieuws krijgt vandaag, als er iemand dit verdient ben jij het wel! Dikke knuffel
De uitslag... Al jullie sterkte wensen en duimen heeft geholpen!! Eindelijk hebben we positiever nieuws gekregen!! De tumor is in zijn geheel verwijderd en er waren 3 klieren aangetast. Maar in principe is al het slechte weefsel weggehaald!!! Ik moet sowieso chemo krijgen en miss ook bestraling maar elke vorm van therapie die ik krijg is gericht op genezing!! Ik ben zo opgelucht!!! Kan het bijna niet geloven!!! Aanstaande maandag heb ik een afspraak in een academisch ziekenhuis waar ze de behandeling over gaan nemen ivm de zwangerschap. Ik hoop snel te horen wanneer ze de baby gaan halen of dat ik met chemo start in de zwangerschap... Erg spannend allemaal!! Maar er is weer ruimte in mijn hoofd gekomen om lekker met de zwangerschap bezig te zijn!! Er komt een zwaar jaar aan maar ik weet waar het voor is; ik ga ons mannetje op zien groeien!!! Zooooo blij!!! Dank voor jullie lieve berichtjes meiden!! Liefs Julia
Wat fijn Julia. Ondanks dat het natuurlijk een hele heftige situatie blijft heb je toch weer wat ademruimte gekregen. Succes maandag! Hopelijk kan je nog zo lang mogelijk van de zwangerschap genieten. Wat ben je toch een sterkte vrouw zoals je overkomt! Hou dat vast!
Oh wat fijn!! Het blijft allemaal heel heftig en zwaar maar zoals je zelf zegt alles is nu gericht op genezing!! Ik duim voor je meid en heel veel success maandag!
ah eindelijk toch een beetje goed nieuws! nu ga je door een zware periode, maar je kleine man zal alles wat verzachten! succes
Wat een goed nieuws! Wat fijn zeg!! Een lichtpunt in deze donkere tunnel! Sterkte nog met alles wat komen gaat en hopelijk kun je ondanks deze zware tijd straks wel lekker genieten van je kleine mannetje!
Yes! Als dat geen goed nieuws is !! Superblij voor je Er komt inderdaad een zwaar jaar aan, maar je hebt iets om voor te vechten en de wetenschap dat je gaat genezen en je kleine man zien opgroeien Ben heel blij voor je !
De tranen die ik nu in mijn ogen heb zijn echt niet vanwege de hormonen, ik ben gewoon zo blij voor je!! Na al die narigheid eindelijk weer ruimte om normaal te kunnen ademen. Schrijf al je vragen op hé zodat je voor je met de chemo begint goed geïnformeerd bent, en misschien wachten ze heel even met de chemo zodat ze je zoontje eerst geboren laten worden Dit zal niet tot het einde van de zwangerschap zijn, maar iedere week is er toch één
Lieve Julia, ik lees je verhaal nu pas... Sorry! Wat een vreselijke tijd heb je meegemaakt zeg! Echt een nachtmerrie! Maar wat fijn dat de operatie is gelukt en je beter gaat worden (want daar gaan we vanuit!). Heel erg veel sterkte met wat komen gaat! x
Wat fijn nieuws!! Hopelijk maandag weer zo n goede dag! Je bent erg dapper, zo knap van je! Ik denk aan je!
Wow, ik heb even in vogelvlucht dit draadje doorgelezen, maar wat zal je geschrokken zijn bij dit nieuws! En dat alles in zo'n korte tijd gebeurd is (eigenlijk maar goed ook, gezien de situatie) en ook nog eens tijdens je zwangerschap, waar je met volle teugen van hoort te genieten! Ik ben blij je laatste berichtje te lezen met goed nieuws! Vanaf nu alleen maar meer positieve berichten, en hopelijk kan je nu (meer) genieten van je zwangerschap en van jullie kleine knul. Zet hem op!
Julia wat een geweldig goed nieuws, ik zit hier me tranen te lezen ben heel blij voor jou/ jullie. Je hebt natuurlijk nog een lange weg te gaan maar door dit goede nieuws sla jij daar wel doorheen! GEFELICITEERD
Ach Julia, wat een ellende, maar ontzettend fijn dat er weer wat licht verschijnt aan de horizon! Ik kan me voorstellen dat je dolgelukkig bent met de wetenschap dat je je kind zult kunnen zien opgroeien! Ik ben zó blij voor je Heel veel sterkte en succes gewenst. Hopelijk zal de mini nog een poosje mogen blijven zitten...