Wat een goed nieuws zeg, ben echt zo blij voor jullie! En wat kom je over als een sterke vrouw zeg, respect!
Geweldig nieuws meid!! Sterkte met alles dat nog komen gaat,maar geniet ook van die smurf in je buik!!
Wat een fijn nieuws zeg in deze zware periode! Ik wil je heel veel sterkte en kracht wensen voor de aankomende zware periode. Gr MB2005.
Ondanks dat het nog een heftige periode wordt voor jullie is dit erg positief nieuws. Probeer maar te genieten van je zwangerschap. Sterkte de komende tijd!
Wat n ontzettend goed nieuw julia! Lees al sinds het begin mee met je topic, zo onwerkelijk waar je in terecht ben gekomen. Dat je preventief je borsten controleert en zo de knobbel ontdekte maakt dat je nu op tijd bent. Moet dat zelf ook echt gaan doen. Heel veel sterkte met de behandeling en wat een onzettend fijn vooruitzicht dat je genezen kunt worden en jullie straks heerlijk van jullie kindje kunnen gaan genieten. Wat is er toch veel mogelijk tegenwoordig!
Oh wat fijn dat je voor de genezing kan gaan nu. Elke keer spookte je verhaal weer door mijn achterhoofd, ben zo blij dat je nu voor de toekomst kan gaan. Er zal een zware periode aankomen als het eenmaal begint maar er is licht aan het einde van de tunnel. Ik wil je heel veel kracht en sterkte toewensen, ik vind het knap dat je weer lekker met je zwangerschap bezig kan zijn. Positief blijven hoor. En als het een keer niet gaat dan kom je hier maar lekker bij ons klagen en uithuilen, dat mag altijd *dikke digiknuffel*
YES!!!!!!!! Oh meis wat een geweldig nieuws! Het zal inderdaad een zwaar jaar worden, helaas.... Maar hoe onbeschrijfelijk mooi is het, dat je je zoontje gaat zien opgroeien?! Wwwhhhaaaa zit helemaal te stoutere hier!!!!! Waar je kan, lekker genieten van de rest van je zwangerschap. En van het mooie, maar ook zware vooruitzicht. YES!!!!!!!
Meis, ik lees al een poosje mee...en ik was zo geschrokken van jouw bericht dat ik gewoon niets wist te posten Ik vond het zo erg. Na aanleiding van jouw verhaal onderzoek ik mijn borsten nu elke dag, deed ik nooit. Ben na mijn bevalling ook wat hypochonder geworden en vermijd tegenwoordig zulke topics omdat ik dan zelf helemaal paniekeer. Maar je verhaal liet me niet los en ik wilde telkens weten hoe het ging en gaat.. Kan je vertellen dat ik een soortje van emotioneel raak bij het lezen vna je laatste post!!!!!! Ze behandelen je richting genezing....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Je mag gaan genieten van je ukkie.....ik kan je niet vertellen hoe blij ik voor je ben!!!! Ga je op de achtergrond volgen..zet um op!!
Julia, wat super! Ik had je ook steeds in mijn achterhoofd. Ik ben zo blij om te lezen dat je behandeld gaat worden en je lekker kan genieten van je zwangerschap. Meis, nog steeds veel succes met wat er komen gaat, maar ik vind het zo fijn dat je nu ook lekker mag genieten! Xxx
Wat een positief nieuws en wat een positieve vrouw ben jij ook zeg! Wat fijn dat je nu kan genieten van je zwangerschap, dat gun ik iedereen. Ik blijf duimen voor je hoor!!
Wat een geweldig nieuws! Weet niet goed wat ik moet zeggen, maar wil je heel veel sterkte toewensen en een spoedig herstel.