Wat is het toch een vreselijke kl*te ziekte! Heel erg veel sterkte en kracht toegewenst in de periode die jullie tegemoet gaan. Geef de moed vooral niet op!! Lees de succes verhalen, je kan het winnen!!
Wat een rot nieuws!!! Meis jij hebt de juiste instelling, hoop dat je dat vast kunt houden. Heel veel sterkte voor jouw en je familie! Ik blijf je volgen!
Heel veel sterkte Julia...... De juiste instelling heb je in ieder geval! Zet hem op kanjer!! Liefs, Viv
wat verschrikkelijk, heel veel sterkte voor jou en de mensen om je heen. Met jouw positieve instelling kom je er wel, en ben jij degene die je kindje het beste kent! Vecht en win!
Lieve Julia, Wat een ontzettend k*t- nieuws voor je. Ik ken je niet, maar voel enorm met je mee. Ik heb helaas zelf ervaring met borstkanker, heb het zelf inmiddels 7 jaar geleden ook gehad. Een site waar je misschien wat meer. Informatie kunt vinden of misschien zelfs lotgenoten tegenkomt, is de site van de amazones. Amazones | jonge vrouwen met borstkanker . Een site speciaal gericht op jonge vrouwen met borstkanker. Ik wens jou en je geliefden heel veel kracht toe, want de komende tijd zal niet makkelijk worden. Dikke knuf van mij.
Julia, wat vreselijk voor je...... Heb er tranen van in m'n ogen... Ik hoop dat je snel behandeld kunt worden en idd, keihard tegen vechten!! Heel veel sterkte..!
Even sprakeloos, kippenvel all over. Wat kan het leven soms onbegrijpelijk in elkaar zitten. sterkte en kracht toegewenst
Lieve Julia, Ik ken je niet maar ik wil je heel veel kracht en sterkte wensen, voor jou voor je partner, voor je familie en voor je kleintje! Dat je deze nare ziekte mag overwinnen! Liefs, Nichelle
Julia, ik wil jou + je familie en iedereen die dicht bij jou staat, ontzettend veel sterkte en kracht toewensen bij het verslaan van deze vreselijke ziekte! Een hele dikke knuf!!!
Jeetje Julia..even sprakeloos. Zo erg ook dat dit k*t nieuws je zwangerschap overschaduwt.... Dit had een tijd van genieten moeten zijn. Ik wens je héél veel liefs en sterkte toe. xxx