Heel veel sterkte! Ik leef erg met je mee! Keihard ga je knokken en deze ziekte kan je zeker overwinnen zodat je je kleintje op ziet groeien!
Jeetje meis,hier ben ik wel even stil van! Ontzettend veel sterkte! Het zal zwaar worden maar je hebt de vechtlust en dat is al een positief iets. Nogmaals heel erg veel sterkte!
Wat ben je toch sterk! Je gaat ervoor vechten en deze ziekte overwinnen. Ik wens jou en je familie heel veel sterkte!
wil je heel veel sterkte wensen, en voor al kracht en vechtlust om deze rotziekte de baas te kunnen..
Ik wil je alle liefde,kracht en moed wensen. Heel goed dat je ervoor gaat vechten. Geef niet op. Ook dit kan goed komen. Ik vind je heel stoer dat je dit op het forum plaatst. Ik haal daar toch een vechter uit.
Julia, wij kennen elkaar niet, maar heb je verhaal in dit topic gelezen en wil je ontzettend vel sterkte en kracht toewensen. en natuurlijk ook je man en familie en vrienden die dit gevecht met jou samen aan gaan. Dat je maar veel steun mag ontvangen en dat je deze vreselijke ziekte maar mag overwinnen. Hopelijk ga je nog heel erg lang van je kindje genieten en zie je haar heel oud worden.
Ook ik vecht in gedachten keihard met je mee, Julia!!! Met al de posi vibes hier op het forum gaan we dat beest wel samen klein krijgen!!! GRAAAAWWWW GA WEG MONSTER!!!!:x:x:x Zet hem op meid!!!