ooo meid gatverredamme dat je dat moet mee maken ik weet niet wat ik moet /kan zeggen vind het zo erg voor je ik hoop dat alles weer goed komt met jou en de kleine sterkte ook voor je famillie
Oh meid ik moet er gewoon tranen van wegpinken wat een vreselijk nieuws Ik ken je alleen heel veel sterkte en kracht toe wensen En hoop echt dat alles goed komt met jou en de kleine Hou je sterk Veel liefs
Jeetje meid, wat een heftig nieuws! Geweldig hoe strijdlustig je spreekt! Ga de strijd aan, je kunt het! Ik denk aan je/jullie! Sterkte met de komende behandelingen.
Heel veel sterkte wens ik jou en je familie toe. Probeer zoveel mogelijk kracht en strijdlust te halen uit elke plof die je in je buik voelt. Zoiets verschrikkelijks wat er in je borst groeit, maar zoiets moois wat er in je baarmoeder groeit. Go for it!
Hier zijn geen woorden voor, het leven is soms zo oneerlijk... Ik wil je heel veel kracht, steun, en liefde toewensen de komende tijd!!! Heel veel sterkte!!!
Dacht lekker luchtig: laat ik vandaag nog eens kijken om te zien hoe het afgelopen is. Zal vast met een sisser aflopen. NIET DUS! Wat een vreselijk nieuws, wens je alle kracht toe om er keihard tegen te gaan vechten!
Ooooh meid, dit had ik ook niet verwacht. Ook ik dacht dat het met een sisser af zou lopen. Ik wil je heel veel sterkte wensen de komende tijd.