Hoi meiden, Ik ben nu 26 weken zwanger en heb sinds een week hevige pijn in mijn onderbuik met name rechts. vooral als ik s`avonds naar bed ga en s`ochtends als ik wakker wordt heb ik echt pijn verder door de dag heen is het aanwezig maar niet pijnlijk. ik heb al zitten denken dat het mijn banden zijn maar wilde toch even kijken of er meer meiden zijn hier die daar last van hebben en of jullie tips, adviezen hebben. Ik hoop van jullie te horen. Liefs Roos
heb het ook gehad maar ik had blaasontsteking en nu is het dus over... maar kan natuurlijk ook bandenpijn zijn...
Hoi Charlie bedankt voor je reactie, Ik houd idd allles open en ben niet zo`n paniekzaaier en aangezien ik dinsdag toch naar de vk moet ga ik nu geen stappen ondernemen maar vind het wel fijn hier even besproken te hebben
ik zou gewoon voor de zekerheid mandga je urine even laten checken bij huisarts dit gaat je vk nlook willen uitsluiten en als je dan al weet dat het geen blassonsteking is kan ze daar rekeining mee houden en als het het wel is, kot daar de pijn vandaan.
het is dus idd een blaasontsteking en zit aan de antibiotica. alleen heb ik nog steeds pijn in mijn buik en niet alleen de onderbuik. heb de verloskundige gebeld en zit al vanaf 10.00 uur te wachten tot ze terug belt. pfff en zit dan ook nog in dupio om te gaan werken heb namelijk geen constante pijn. wat raden julllie mij aan
Lekker thusiblijven! is toch een fikse ontsteking en je bent zwanger dus je wilt dat het snel over is. Even een dagje of 2 bijtanken is helemaal niet erg. Succes en beterschap!
ja je hebt gelijk maar het is echt crisis op mijn werk (ik werk in de zorg) veel vakanties. en zeker omdat ik mij niet ziek voelt alleen pijn in mijn buik wat niet constant is, vind het lastig hoor.
Pfff ja dat snap ik: heb je wel energie? Zou het anders uitleggen aan de collega's dat je eigenlijk ziek bent en antibioth. gebruikt dus af en toe een lager energielevel hebt....moeilijk hoor, Het kindje schaden gebeurd niet, maar je moet gewoon goed op jezelf passen. sterkte ermee!
met zulke buikpijn niet werken. Buikpijn van blaasonsteking komt omdat je baarmoeder geiriteerd word en als die steeds verder geiriteerd word kunnen dat harde buiken worden en harde buiken kunnen weeen worden. Het hoeft allemaal niet , maar beter zekerheid hebben.
donderdag toch gewerkt. s`avonds enorme steken in onderbuik vrijdag morgen naar de huisarts geweest doorverwezen naar ziekenhuis echo gehad alles goed met de kleine en baarmoeder, placenta zien er goed uit. ook nog even bloed geprikt om ontstekingen uittesluiten daar krijg ik morgen de uitslag van. buikpijn is inmiddels minder en heb nu op mijn werk wel aangegeven dat ik in ieder geval geen slaapdiensten meer wil draaien. hopelijk is er begrip voor afwachten maar.