Zijn er dames die, net als ik, zo'n 26 weken zwanger zijn en woonachtig in/rondom Breda? Zou het leuk vinden in contact te komen!
Dat is dichtbij! Heb jij mensen in je omgeving die zwanger zijn? Ik nl niet (ben zo'n beetje de laatste, haha) en dat vind ik eigenlijk wel jammer. Gaat het goed met jouw zwangerschap? Is het je eerste?
Ja ik heb wel een paar vriendinnen/kennissen die zwanger zijn, maar ik ben 2 jaar geleden hierheen verhuisd vanuit de randstad dus ik woon niet meer bij ze in de buurt. Maar uit ons echte vaste vriendengroepje ben ik de eerste.
Ik kom uit Oosterhout, werk in Breda op de woonboulevard in een babywinkel, dus wie weet heb ik jullie al eens in het echt gezien. Ben vandaag precies 30 weken zwanger.
Ik ben nog niet echt in de babywinkels te vinden. Maar ik weet er 2 op de woonboulevard. Bij 1 heb ik wat positiekleren gekocht.
Zo wat heb jij dan al vroeg een intake bij de kraamzorg giraf? Dat is toch normaal pas in de 7de maand?
Lekker alles tegen inkoop aanschaffen Bedenk me ineens dat ik daar wel eens binnen ben geweest, maar toen was ik niet zwanger. Ze vroegen toen een nieuwe collega ook. Heb niet gesolli hoor want ik heb al een leuke baan, maar het viel me op.
Ja dat kan kloppen, we hadden toen iemand nodig omdat er een pas bevallen collega was gestopt. Maar inmiddels is die collega weer terug.
Het is eigenlijk meer om me aan te melden, heb "pas" in de 15e week gebeld voor kraamzorg en toen zeiden ze dat ze met een nieuw project bezig waren, en dat ze tegenwoordig bij sommige aanmeldingen langs willen komen. Weet eerlijk gezegd ook niet precies wat ik ervan moet verwachten, maar dat zien we morgen wel... Wel leuk dat er zoveel zwangere meiden in de buurt wonen!
Vandaar.. Wordt je niet gigantisch koopziek als je als zwangere in een babyzaak werkt? Ik heb paarden en heb vroeger in een ruitersportzaak gewerkt en toen kwam ik regelmatig met iets thuis. Gelukkig had ik toen nog weinig vaste lasten en werkte ik voornamelijk voor mijn paarden maar dan nog
Ik bij de thuiszorg. Mijn zus zat daar ook bij en die was heel tevreden, dus ik heb eigenlijk niet eens rondgekeken, maar hun gelijk gebeld. Het is maar goed dat ik niet in een babywinkel werk, ik zou daar heel hebberig van worden denk ik...