Hey Milo, Ik doe de yoga bij Astrid van Dam. En jij? Ik loop ook bij de gyn, dus ook mijn 20wk echo daar gehad. Heb iedere 3 weken een echo. Milo, waarom loop jij bij de gyn (mag ik dat vragen) en gaat alles zover goed? Gezellig zeg, zo'n Bredase club!
@baboe, ik heb hem bij de eerste ook bij astrid van dam gedaan. Was leuk! Zit nu bij Merel (yogaschool saya periang). Was dichterbij. Ik heb reuma, vandaar bevallen onder medische indicatie. Maar gelukkig al jaren stabiel hoor. Dus heb eigenlijk weinig beperkingen. (op af en toe een ontstoken gewricht na dan) Bij welke gyn ben je meestal? Ik had vaak Dr Bongers, nu de volgende controle Dr Vermeer. Gaat verder goed nu. Werk wel halve dagen ivm bekkenklachten. Maar dat gaat ook weer beter. @jewe: tja, die buikjes kunnen we nu niet meer verbergen hè! Dat groeit maar door. Hihi. Alles al klaar qua kamer en spulletjes? En de naam al bedacht? Hier hebben de eerste wasjes al gedraaid en is het meeste eigenlijk klaar. Wil in mijn verlof ook wat energie overhebben om met ons zoontje leuke dingen te doen. Groetjes!
@ Milo, Ik ben er helemaal klaar voor! Kinderwagen staat geparkeerd, kamertje staat ook klaar en de eerste wasjes hebben hier ook al gedraaid. De naam staat ook al vast, we hebben houten letters zilver gespoten van zijn naam dus die liggen ook al klaar en kunnen opgehangen worden zodra hij geboren is. Foto's staan in me album mocht je willen spieken.
@jewe: ben gelijk gaan spieken. Wat een gaaf kamertje! Vind het echt stoer en super voor een jongen. (leuk dekbedovertrekje! welk merk is dat als ik vragen mag?) Ik kan niet echt fotos plaatsen, omdat we het geslacht nog geheim houden. Hihi. Dus die houden jullie tegoed. Wij hebben ook letters van de naam. Ik heb ze bekleed met behang.
@Milo: Ik heb colitis ulcerosa en arthritis, daarom word ik onder controle bij de gyn gehouden. Ik werk zelf op de ok en ken ze dus allemaal. Dat is wel erg handig. Ik ben bij Dr Heydanus. Hele fijne, competente man. Die 2 van jou zijn ook prima hoor! Ik vind Vermeer alleen wel ff wennen. Erg zakelijk, maar dat is ook niet verkeerd (alleen wat minder gezellig). Ik heb ook superveel last van mijn bekken. Zal wel een kadootje bij de reuma zijn he?
@baboe, wat grappig. ik werk ook in het amphia! (op de mg en pl) Heb dr vermeer nu voor de 2de keer. Stond de vorige keer letterlijk binnen 3 min buiten. haha. Bongers vind ik erg lief. Maar die gaat stoppen binnenkort. Heb 8-2 ook weer een gesprek met de verloskundige van het ziekenhuis. Heb jij dat ook gehad met je 12 weken (en weer met 35 wk)? Vind ik erg fijn. Helemaal leuk is dat zij ook ons zoontje gehaald heeft. Erg bijzonder. Lukt het werken bij jou nog wel dan? Je staat ook veel op OK natuurlijk... Of wordt er goed rekening met je gehouden? @jewe: dat merk verkopen jullie toch? Ik googelde het even, en zag mijn wieglakentje voorbij komen. Is dus van hetzelfde merk. (wist ik niet eens), en die heb ik dus bij jullie gekocht.
@ Milo, nee dit overtrekje verkopen wij niet. Wel de meubels van dit merk Childwood, dus ik heb de aankleding via via geregeld.
Vandaag de nieuwe collectie Noppies kleertjes binnen gekregen. Zo leuk! Kon me natuurlijk niet inhouden en een paar setjes gekocht....*Zucht*
Haha Jewe, ik zou me ook niet in kunnen houden hoor! Ik mocht gisteren een kraamkadootje voor een collega gaan kopen. Dat is ook altijd leuk. Heb me voor de baby in kunnen houden. Voor mijn zoontje wel een stoer broekje van name-it gekocht! Past het bij jou allemaal nog in je kast? hihi, grapje
Oh spannend meid. Hoe laat moest je ook alweer? Hier gaat alles goed, alleen die kleine is wat onrustig volgens mij. Hij is me een partij aan het schoppen. Heb steeds een bult van een voetje wat naar buiten komt. Au!!!
We hebben de echo om 16.30, nog eventjes geduld dus. Wat een druk, sportief jongetje Jewe! Ik voel de kleine sinds afgelopen week, nog heel zachtjes, maar een heel fijn gevoel!
Sportief is ie zeker! wordt een voetballertje denk ik. met 20 weken gaat het nog zachtjes, maar dat is zo voorbij hoor met de week gaat het steeds harder. Geloof me....
@dagdroom: veel plezier tijdens de echo! @jewe: inderdaad vast een voetballer. hihi. Verder alles goed hier. Moest eigenlijk halve dag werken vandaag, maar was zo rustig dat ik thuis mocht blijven. Heerlijk. In totaal nog maar 7 dagen werken en dan al verlof. Gaat snel! Liefs Milo
@ dagdroom, en hoe was de echo? @ Milo, oh wat fijn zeg nog maar een paar daagjes werken. ben je er alaan toe?