26 weken zwanger in Breda

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door baboe, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dagdroom

dagdroom Bekend lid

30 jul 2009
    598
    0
    0
    De echo was super. Alles was in orde, al was ons kindje erg druk waardoor ze moeite had om alles goed te meten.
    Moest een paar keer heel en weer draaien, wat wel hielp.

Uiteindelijk toch nog een keer terugkomen voor een laatste hartmeting, omdat ze het niet goed in beeld kreeg. Maar alles zag er op het eerste oog goed uit.

En we krijgen trouwens een meisje!

@ Milo: fijn hoor bijna verlof! Geniet er maar van.

2. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @ dagdroom, wat fijn dat alles goed is met jullie kindje. En wat leuk een meisje!!!
    Had je ook het gevoel dat het een meisje was? Ik zat er naast namelijk, ik dacht echt dat het bij ons een meisje zou zijn, maar op allebei de echo's was het toch duidelijk een jongen, dus mijn gevoel zat er echt naast. Maar een jongen vind ik ook echt super leuk hoor. ;)

3. dagdroom

dagdroom Bekend lid

30 jul 2009
    598
    0
    0
    @ Jewe: Grappig want bij mij was het juist andersom.
    Ik dacht echt een jongen te krijgen, vond het wel raar het mijn gevoel niet klopte.

Maar nog genoeg tijd om eraan te wennen, en een meisje lijkt me echt super leuk!

4. Milo

Milo Actief lid

21 dec 2006
    390
    1
    16
    Brabant
    Hallo meiden!

@ dagdroom: wat leuk een meid! Inderdaad even omschakelen als je al die weken een jongen dacht. Maar gelukkig zag alles er goed uit!
    @jewe: doordat ik nu halve dagen al werk en het nu goed met me gaat, hou ik het goed vol hoor t/m 11 febr. Maar merk wel dat het werken me nu minder gaat interesseren. Weet nog van de vorige zwangerschap dat ik me sowieso de laatste weken wat 'afsluit' voor de buitenwereld. klinkt heel raar misschien. Maar ben normaal iemand die het liefste eropuit gaat en graag onder de mensen is. Leek wel dat mijn lichaam zich ging voorbereiden toen. haha. Wanneer is jouw laatste dag? Hou je je werk nog goed vol?
    @iedereen: fijne dag!!

liefs Milo

5. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    8 maart is mijn eerste verlofdag. 4 weken van te voren, althans als ik het allemaal vol kan houden natuurlijk. Zoals het nu gaat is het nog goed vol te houden. Wordt wel steeds wat vermoeiender en elke keer die trap op en af gaat ook niet meer zonder dat ik begin te happen naar adem. Maar goed nog ff de schouders eronder en hopen dat de weken lekker snel voorbij vliegen.

6. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Hallo !!
    Ik kom ook uit breda en ben bijna 30 weken zwanger.. Grappig zoveel zwangere in de buurt !
    Zal dit topic wel wat gaan volgen

7. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Ja is idd grappig dat er nog zoveel meiden uit breda hier op het forum zitten.

@Kris8, en hoe verloopt jou zwangerschap. Is het allemaal een beetje vol te houden nog? Veel last van kwaaltjes of valt het mee?

8. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Mijn zwangerschap verloopt op zich goed hoor. Heb wel veel last van mijn bekken, maar daar had ik altijd al last van, dus dat had ik wel verwacht. Verder begin ik het nu wel zwaar te vinden, maar daarintegen voel ik mijn meisje steeds duidelijker. Af en toe heb ik echt een voetje vast.. dat is zoo mooi ! Ik geniet ervan..

Bij jullie ook alles goed ?
    Jij krijgt mogelijk een paaskindje zie ik.. ;)

9. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @ Kris8, het wordt ook steeds zwaarder. Heb ik ook hoor aan het einde van een werkdag dan kun je me opvegen...Idd die van ons wordt verwacht op 1ste paaszondag, maar ik weet niet waarom maar denk dat de kleine eerder komt...we zullen zien.

Vandaag bloed laten prikken voor ijzergehalte in je bloed ofzo. Ik heb echt een hekel aan bloed prikken....:)

10. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    MIjn moeder denkt ook steeds dat mijn kleine te vroeg komt. Ze zegt zelfs als mensen vragen wanneer de baby komt automatisch eind maart i.p.v. begin april ;) Zelf heb ik geen idee..

Ik heb maandag bloed laten prikken, vanmiddag bij de vlk de uitslag..

11. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Hoop alleen niet dat die kleine het in zijn hoofd haald om op 1 april te wereld te willen komen. Niemand die je gelooft als je belt dat het geboren is. Haha! :D

12. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    ha ha... ja dat was wat mijn huisarts in eerste instantie als datum noemde... 1 april ! Gelukkig is het verzet naar 8 april, maar ja 1 april blijft ook nog kunnen. Ik hoop het toch ook niet. En anders is het ook maar zo..

13. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Nou vanmiddag bloed aflaten nemen, heeft die muts volgens mij verkeerd geprikt. Het bleef bloeden en heel me arm werd stijf. De prik op zich vond ik al pijnlijk aan voelen dat ik al dacht volgens mij is dit niet goed, maar de vrouw die het bloed afnam zei verder niks dus dacht zal wel goed zijn.

Vandaag ook al heel de dag niet zo lekker. Last van me spieren, kramp in me buik af en toe en zo nu en dan van die harde buiken. Denk dat ik zo meteen maar lekker me bedje in duik. Lekker onder de warme dekens.

14. Milo

Milo Actief lid

21 dec 2006
    390
    1
    16
    Brabant
    Hallo meiden,
    Hoe is het allemaal met jullie? Reageer ff wat minder merk ik. Lees wel alles mee hoor. Kleintje zit erg hoog, dus heb wat weinig lucht. Jullie ook al last daarvan?

@jewe: dat zou wat zijn op 1 april. Hihi. Daar heb ik niet eens over nagedacht. Maar dat kan mij net zo goed gebeuren natuurlijk als ik overtijd ga. Ik ga er nu vanuit dat de kleine eerder komt omdat ik bij mijn zoontje ook 8 dgn te vroeg was. Maar ja, dat zegt natuurlijk niks! hihi.
    @iedereen fijn weekend, Wij zijn een weekendje naar landal toe. Opa/oma, broer en schoonzus zijn ook mee. Dus wij hoeven niet steeds achter de kleine man aan. Ook wel eens fijn.

Liefs Milo

15. dagdroom

dagdroom Bekend lid

30 jul 2009
    598
    0
    0
    @ Milo: geniet van je weekend weg!

@ Jewe: Vervelend dat je niet lekker bent en lek bent geprikt! Doe maar rustig aan..

Vandaag terug geweest voor de laatste hartmeting. Nu was ze wat rustiger en lag ze er goed voor. En alles is in orde, ben zo blij en opgelucht..

Probeer vanavond ook vroeg naar bed te gaan, mag dit weekend namelijk weer werken (logeerhuis voor kinderen met beperkingen) en kan wel wat extra energie gebruiken.
    Jullie een fijn weekend allemaal.....

16. blondoniempje

blondoniempje Actief lid

30 mrt 2009
    272
    0
    0
    Project Secretaresse
    Breda
    heey bredanaars!!
    Jullie hebben vast wel antwoord op mijn vraagje:D
    waar kun je in breda t beste pretecho laten maken en bij hoeveel weken eigenlijk en wat kost het??

uh dat waren 3 vragen sorry!!
    groeten uit de sneeuw

17. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Is vlakbij Breda ook goed? Heb de mijne in Molenschot laten maken bij Echotijd.
    Kijk maar eens op de site daar staan ook alle prijzen: www.echotijd.nl

18. Milo

Milo Actief lid

21 dec 2006
    390
    1
    16
    Brabant
    @blondoniempje: wij hebben hem laten maken bij echobaby breda. Je kunt op de website zien wat de prijzen zijn. (www.echobabybreda.nl)
    Groetjes!

19. blondoniempje

blondoniempje Actief lid

30 mrt 2009
    272
    0
    0
    Project Secretaresse
    Breda
    dankjullie wel:D

20. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Hey meiden, heb al lang niks meer vernomen van dit topic, dus dacht zal eens kijken hoe het gaat met de meiden hier. Dus bij deze hoe gaat het met jullie en jullie zwangere buikjes?

Nog meiden die toch lekker zijn gaan carnavallen ondanks de zwangerschap?

Deel Deze Pagina