26 weken zwanger in Breda

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door baboe, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dagdroom

dagdroom Bekend lid

30 jul 2009
    598
    0
    0
    Hoi meiden,

Hier alles goed. Alleen nog steeds erg moe, vooral als ik gewerkt heb heb ik kapot.

Afgelopen donderdag naar de 9 maanden beurs geweest, erg leuk maar wel erg druk en vermoeiend. Nog wat leuke spulletjes voor de kleine gekocht.

Ook hebben we de datum voor de pretecho geprikt: 20 maart gaan we nog een keer naar ons meisje kijken.

Ben benieuwd hoe alles met jullie is, volgens mij zijn er al een paar lekker met verlof, spannend hoor nu het zo dichterbij komt!!

2. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Hier gisteren naar de 9 maanden beurs geweest, was erg gezellig maar idd ook heel erg vermoeiend. Maar goed nog 2 weekjes werken en dan heb ik verlof en heb ik alle tijd om uit te rusten.

3. Milo

Milo Actief lid

21 dec 2006
    390
    1
    16
    Brabant
    Hallo,
    Hier ook alles goed. Zit alweer in mijn tweede week verlof. Hèèrlijk. haha.
    Met carnaval 3 middagen weggeweest. Naar het kindercarnaval/optocht met ons zoontje. Savonds niet meer. Had geen zin om in een drukke kroeg te staan. Jij nog wel weggeweest jewe?
    Verder eigenlijk weinig nieuws hier. Volgende controle bij de gyn is 4 maart. Afgelopen keer was alles goed.
    Fijne dag allemaal nog. (met die vervelende regen bleh!)
    Liefs Milo

4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Milo, ben vrijdag 's avonds weg geweest en zondag middag even naar de optocht geweest en daarna de kroeg ingedoken. Was erg gezellig.

5. Milo

Milo Actief lid

21 dec 2006
    390
    1
    16
    Brabant
    Hoi meiden,

Hoe is het met jullie allemaal?
    Hier vol verlangen aan het wachten op een startende bevalling. Al weken voorweeen. Dus al meerdere malen gedacht: nu begint het. Maar niks hoor. Hihi.

Groetjes Milo

6. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Hier gaat het ook goed. Nog nergens last van, nog erg rustig daar bij die kleine. Voorweeen en dergelijke ook nog geen last van gehad. De kleine is gelukkig al wel ingedaald en vast in het bekken dus dat is al iets.

Wachten duurd lang he?

7. Milo

Milo Actief lid

21 dec 2006
    390
    1
    16
    Brabant
    ja, erg hè dat wachten. Helemaal omdat ik dus met 36 weken naar de triage moest ivm harde buiken om de paar minuten. Waarschijnlijk indalingsweeen geweest. Maar dan ga je er toch op rekenen dat het eerder komt. Hihi.
    Jij lekker aan het genieten van je verlof? Je had toch tot 4 weken van te voren gewerkt?
    Succes met de laatste loodjes!

Groetjes milo

8. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Ja idd als je dan al in het ziekenhuis hebt gelegen dan ga je er wel een beetje vanuit dat ie eerder komt. Maar hij zal denk ik toch lekker warm en veilig zitten in je buik. :D

ja inmiddels 3e week verlof. Heb het gered tot 4 weken van te voren. Op zich is het wel lekker om op me gemakje wat rond te keutelen, maar aan de andere kant duren de dagen ook wel erg lang. Op een gegeven moment weet je gewoon niet meer wat je allemaal nog moet gaan doen.
    Jij ook succes met de latste loodjes! En wel wat laten he als de kleine geboren is.

Groetjes Jewe

9. Milo

Milo Actief lid

21 dec 2006
    390
    1
    16
    Brabant
    Tuurlijk laat ik wat weten als het er is. Tja, ik denk ook maar steeds: het zal nog wel goed zitten. Hihi.
    En het is wel herkenbaar dat je op den duur wel klaar ervoor bent. Heb ook niet zoveel zin meer om elke dag weer dingen te ondernemen. Hang een beetje in en om huis. En ben druk met ons zoontje. (die is vandaag op de kinderopvang)
    En dan dat leuke huishouden wat dagelijks terugkomt. Blèh. :D
    Maar wel lekker weer de komende dagen. Heerlijk.

Jij helemaal klaar met babykamer etc etc? Vast wel.

groetjes

10. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Ja ben helemaal klaar met de babykamer en babyspulletjes. Vandaag nog snel wat pakjes maat 56 bij gehaald, die had ik er niet zo veel kwam ik tot de ontdekking.
    Vandaag ook maar de spulletjes klaar gezet voor het geval dat we toch naar het ziekenhuis moeten. vandaag lekker niks in het huishouden gedaan, geen zin in....;) Komt morgen wel weer.

En jij heb jij je babykamer endergelijke ook al helemaal klaar?

Groetjes Jewe

11. Milo

Milo Actief lid

21 dec 2006
    390
    1
    16
    Brabant
    Haha, dan had je net zo weinig zin in het huishouden als ik. Heb gekookt en was gevouwen. Dat was het wel geloof ik.
    Hier ook alles klaar hoor. Heb natuurlijk al veel van de eerste, maar je wil toch alles weer wassen, nakijken en klaarzetten.
    Tassen staan al weken klaar. Ik moet sowieso in het zkh bevallen.
    Babykamertje is ook klaar. Commode van ons zoontje is daar naartoe gegaan en de kleine heeft een wiegje gekregen. Omdat de babykamer vrij klein is, liggen de kleertjes in de commode. Past prima. Ons zoontje ligt nu nog in zijn ledikant en over een paar maandjes schuiven we door.

Groetjes

12. Milo

Milo Actief lid

21 dec 2006
    390
    1
    16
    Brabant
    Hoi Jewe,

Zie dat je inmiddels ook bevallen bent!
    Leuke naam Tygo. Ons dochtertje is op 1ste paasdag geboren. Ze heet Yfke.
    Ik ben ingeleid die dag. Hoe was je bevalling?

Groetjes Milo

13. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Hey Milo,

Gefeliciteerd met je dochtertje Yfke.
    Eerste paasdag liep ik ook al rond met weeen en 2e paasdag nog steeds, maar de ontsluiting wilde niet doorzetten dus uiteindelijk 2e paasdag naar het ziekenhuis gemoeten en een ruggeprik gekregen met weeen opwekkers en toen hebben ze ook gelijk me water gebroken en dinsdags ochtend de 6e is Tygo eindelijk geboren.

Hoe doet Yfke het? Slaapt en eet ze goed?

groetjes Jewe

14. Milo

Milo Actief lid

21 dec 2006
    390
    1
    16
    Brabant
    Pfff, zo te lezen heb je het heftig gehad! Hoe voel je je nu?

Ik moest om half 8 in het zkh zijn. Had toen al een paar dagen 3 cm ontsluiting. Om half 9 vliezen gebroken.
    Om half 10 aan de weeenopwekkers. Op den duur is de anesthesist gebeld om een ruggenprik bij mij te zetten. Maar toen kwam er een spoedkeizersnede tussendoor. Dus heb ik een infuus met de pijnstiller remifentanil gekregen. Dat hielp erg goed en had zo 4 cm in 1 uur erbij. Daarna mocht ik snel gaan persen. Na 6 min persen was ze er al! (om 14.11 uur) Dus geen klagen qua bevallingsduur. Bij de eerste 18 uur bezig geweest, met 1,5 uur persen.

Yfke drinkt goed uit de borst. (gelukkig is ze net van de spruw af, voeden deed erg zeer!) Slapen gaat de ene keer goed, de andere keer minder. Ze gooit haar dag/nacht ritme nog wat om helaas.
    En hoe doet tygo het?

Groetjes!

15. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Tygo gooit zijn dag en nacht ritme ook nog wat door elkaar. Meestal proberen we om om 11 uur de laatste fles te geven, maar om 4 uur wordt ie dan toch nog wakker voor zijn flesje en dan moeten we hem om half 8 's ochtends toch weer wakker maken. aanstaande dinsdag komt het consultatiebureau langs dus misschien heeft zij wat goede tips om hem door te laten slapen.
    Maar al met al mogen we niet klagen want hij slaapt verder wel heel goed.

Deel Deze Pagina