26 wk en mega bovenbuikpijn

Discussion in 'Zwangerschap' started by Zonzon, Feb 24, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zonzon

Zonzon Bekend lid

Aug 5, 2012
    727
    0
    16
    Hallo allemaal, ik ben nu 26 werken zwanger en werd vannacht gewerkt door helse steken in mijn bovenbuik (middenrif hoogte) die doortrok naar de zijkanten. Na 2 uur trok de pijn een beetje weg maar het blijft heel gevoelig.
    Nu weet ik dat er geen doktoren in de zaal zitten, maar ik vroeg mij af of iemand dit toevallig ook gehad heeft, en wat dit bij hun bleek te zijn.
    (Morgen bel ik de dokter als het er nog is, en als het erger wordt ga ik meteen naar de weekeindarts, maar zo als het nu is hou ik het wel even uit.)

2. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

Aug 30, 2011
    3,707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    waarom bel je je vk niet even?? ik heb het ook gehad.. en bleek niets te zijn maar bij twijfel gewoon bellen

3. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

Jul 10, 2012
    1,715
    0
    36
    Ik heb het gehad met 17 weken + dat mijn hele onderbroek drijfnat was! Getest of het vruchtwater was maar dat was het niet, ook geen urine want rook heel zoetig.. Verder was alles goed met de baby enz, en we weten nog steeds niet wat het nou was.. Ik dacht zelf echt serieus dat de bevalling was begonnen, maar weeën voel je niet in je bovenbuik haha, dus daar moest de vk wel om lachen :)

4. Muisje88

Muisje88 Bekend lid

Jul 9, 2010
    720
    0
    0
    Nagelstyliste en kapster
    Friesland
    Ik heb het van de week gehad en ben bij de huisartsenpost geweest en er was niks te vinden. Volgende dag urine ingeleverd en daaruit bleek dat ik ontstekingscellen in mijn urine had. Heb inmiddels ab ervoor.
    Succes!!

5. Zonzon

Zonzon Bekend lid

Aug 5, 2012
    727
    0
    16
    Oke bedankt voor jullie reacties!
    Ik denk dat ik morgen sowieso even naar de dokter ga, aangezien de pijn er nog steeds is! En dat ik dan gelijk de vk even bel. Vind het ook weer zo om nu te bellen terwijl het zondag is.. Of ben ik dan te bescheiden? Haha

6. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

Jan 14, 2009
    2,641
    1
    36
    Ze zijn er voor! Als jij er echt last van hebt nu bellen, denk je ik red het wel en ga vannacht gewoon goed slapen morgen bellen..

7. indy22

indy22 Fanatiek lid

Oct 20, 2012
    1,829
    25
    38
    Ik had dat ook met 26 weken, duurde bijna twee weken bij mij.. Wel testjes gehad maar er was niks te vinden en het is nu weer weggetrokken.
    Maar ik kan niet voelen wat jij voelt dus ik zou vandaag gewoon bellen als de pijn er nog steeds is!

Share This Page