Ik ben 7+4 weken zwanger van een twee eiige tweeling. Gister had ik wat bloedverlies en toen ik daarna naar de wc ging had ik een bloedprop verloren. Tenminste daar leek het eerst op tot ik het in een potje met water deed. Heb er een foto van gemaakt helaas is die niet zo duidelijk. Maar misschien kan iemand me vertellen wat dit is. Is het een bloedprop en onschuldig of niet??
beste Kwebbel, Ik zou je vk nu meteen bellen en het haar laten zien. Wij kunnen zo niet beoordelen of het onschuldig is of niet. Ik hoop voor je dat het allemaal goed is.
Het ziet er in mijn ogen niet goed uit. Vind het heel erg op een vruchtje lijken. Zou nu met spoed je vk bellen. Ik hoop dat ik het mis heb.
Ik vind dat je zulke dingen niet aan een forum over moet laten! Hopelijk heb je de vk gebeld! Laat je weten hoe het is afgelopen?
Ik ben vanmiddag al bij mijn vk geweest en daar was alles goed. Er kloppen nog steeds 2 hartjes. Wel zag ze bij 1 dat er wat bloed bij was en ze wist niet of het goed zou gaan. Zelf dacht ik ook aan een vruchtje maar was vergeten het potje mee te nemen naar mijn vk vanmiddag. Ik had er niet bijgezegd dat ik al bij de vk geweest was omdat ik dacht dat er dan gezegd zou worden dat het niks is. Maar zelf denk ik ook dat het een vruchtje was wat misschien over het hoofd is gezien door de vk?
Hoe is het nu? Lijkt wel op een vruchtje......... Ik hoop dat ik het mis heb. Bel je VK! Zij kan er vast wat meer over vertellen. Veel succes met de onzekerheid.
Gister heb ik dit verloren. Omdat ik een eerlijke mening wilde hebben en niet dat er gezegd werd 'als alles goed is dan is het niks' heb ik dit hier neergezet. Omdat misschien iemand van jullie wel zou weten wat dit zou zijn.
Eerlijk gezegd ziet het er net zo uit als wat ik verloor tijdens mijn vmk... Maar er waren dus nog wel 2 hartjes te zien gisteren?
ik las dar in week 7 a 8 placenta wordt gevormd.oude resten van vrucht wordt afgestoten. dit zou bloedprop kunnen verklaren denk ik. veel succes
Nee, ik snap niet: je bent tegen je vk vergeten te zeggen dat je bij de vk bent geweest? Of lees ik het nu niet goed. Je vraag begreep ik wel.
Ik heb het verloren vruchtje van mijn vriendin gezien en dit was wit in een vruchtzak. Dat was 6 weken oud en dit ziet er heel anders uit. Maar niet iedereen verliest zijn vruchtje in het geheel dus ik denk dat een vk een betere uitspraak kan doen dan wij adhv een foto.
Maar je wist dat je een tweeling kreeg....verloor dit maar er waren nog altijd 2 hartjes te zien maar wel een bloeding bij een kindje...? Nou dan is het geen vruchtje maar een stolsel? Van die bloeding wat ze zag.?