Sterkte de komende tijd! Ik hoop dat hij nog een tijd goed blijft zitten. Gelukkig word je goed in de gaten gehouden!
Vie, Heb net je verhaal gelezen. Wat zit jij weer midden in een spannende tijd zeg! Ik wens je heel veel sterkte en duim mee dat deze kleine nog flink wat weekjes lekker warm in je buikje blijft zitten. Zo te lezen ben je in goede handen.
Ik heb ook je hele verhaal gelezen, verschrikkelijk zeg. Fijn van je te horen dat het rustig is en je nu geen harde buiken hebt. Succes morgen, we duimen voor jullie. Op naar de 27 weken!
Super om te lezen, hopelijk is vandaag alles goed en kun je thuis gaan rusten en zeer zeker op naar de 27 weken. Groetjes, Krissa
Hoop dat je cervix niet korter is geworden meis! Ik was wat verder dan dat jij nu bent maar had met 32 weken een cervix van 1.2 ofzo. Uiteindelijke en week aan de adelat gelegen en zieknhuis in en uit geweest. Wel weten te rekken tot ruim 36 weken. Hoop voor jou hetzelfde!
ook ik duim voor je en hoop dat alles goed was vandaag! Gefeliciteerd met de 26 weken trouwens! En ik vind dat je , ondanks alles, heel positief bent ingesteld, dat vind ik SUPER knap van je! Veel sterkte en succes!
he meissie, idd op naar de 27 weken, wat een goed nieuws he. echt fijn. sterkte verder meid. liefs mies
Dankjewel meiden... Ja, positief blijven is volgens mij toch de beste remedie... Als ik me te druk gaat maken werk dat ook door op me lijf! En dat is niet de bedoeling! Nou hier de Update, met super goed nieuws... Gister gemeten en de cercixlengte is 2.9 cm... Toch weer iets langer geworden... Mocht zelf nog wat lopen over de gang, en gelukkig blijft ook dan alles rustig... Zometeen mag ik naar huisje toe en zal jullie vanuit daar weer op de hoogte houden... Ik heb een goed gevoel! Liefs Vie...
oh meid heb je verhaal gelezen, wat verschrikkelijk! ik duim voor je dat je babytje nog heel lang blijft zitten ik volg je topic!
Ey Vie Wat goed dat je naar huis mag ! Gaat volgens mij wel goedkomen met die kleine uk van je Nog even volhouden kleine !
Vie, Ik zie dit topic nu pas, het is net alsof ik mijn eigen topic terugzie. Ik duim heel hard mee en misschien kan mijn topic je toch wat moed en geruststelling geven. Ik had een cervixlengte van ongeveer 1,6 op 27-28 weken en ik ben ingeleid op 36 weken... En ik had echt wel veel harde buiken tussendoor. Dus het kan echt nog heel lang duren hoor. Als ze hem meten terwijl je een harde buik hebt is de hals korter dus kan het inderdaad zijn dat hij 2,9 is ipv 1,7. Ik had op 19 weken 2,6 ofzo... Hou moed, en denk positief, de dokters zaten er bij mij helemaal naast. Ik duim heel hard mee, en met de nodige rust zal het je zeker lukken. Niet teveel stressen, is moeilijk (zeker na Jayden*) maar kop op!