Hey lieve meiden, Jullie hebben gelijk hoor, ik lag lekker de afgelopen daagjes bij m'n mams in de tuin... Werd een beetje simpel van het binnen zitten en omdat de controles steeds goed waren, had ik zoiets van waarom ook niet... De tijd gaat in elk geval sneller en een wat nieuwe energie van de zon kon ik wel gebruiken! Hier weer even de UPDATE: Gister controle gehad in het ziekenhuis, het ziet er allemaal héél goed uit volgens meneer de professor. Cervixlengte was netjes 3.77 cm. Dus heel stabiel gebleven na vorige week dinsdag! Ik ga mezelf maar weer gewoon instellen op 38 á 40 weken. Want ondanks dat ik natuurlijk niet wil dat deze kleine man, net als zijn broer ook eerder komt, ga je je er wel op instellen na alle berichten die we hadden gehad toen ik was opgenomen. En dan lijken die laatste 10 weken helemaal lang! Ging er een beetje tegenaan hikken, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Nou meiden, geen zorgen om mij... En zoals beloofd, hou ik jullie op de hoogte... Maar let wel; Geen nieuws, is goed nieuws! Liefs Vie & Baby...
Heel fijn nieuws. En idd geen nieuws goed nieuws. Geniet ervan! Ik ben blij dat het goed gaat met je.
Vie, zie nu je topic hier. Wat zul je geschrokken zijn. Vorig jaar mei zat ik in hetzelfde schuitje...ik mocht na tien dagen ziekenhuis naar huis, om vervolgens lekker thuis op bed te liggen. Maar ik heb het volgehouden! Mijn dochter is met 39+2 weken geboren (wel inleiding ivm pre eclampsie) Een kerngezonde dame. Ik hoop dat jij het ook nog even vol kunt houden. Veel succes! liefs
Helemaal blij wordt ik van jou bericht Vie! Wat super dat het zo goed gaat!Ik blijf duimen hoor! Geniet maar lekker van het mooie weer.
Joehoe morgen jarig... 26 jaar alweer! En een dubbel feestje, want dan hebben we ook de 29 weekjes bereikt!!
Ik dacht, even kijken hoe ver je nu alweer bent. Gefeliciteerd met je verjaardag alsnog, en op naar de 30 weken! Wat een prachtige mijlpaal straks
vandaag ben je dan 29.4 weken. Dat blijft voor mij een heel rare zwangerschapsduur, omdat ik bevallen ben met die termijn. Hoe gaat het nu?
Hey lieve meiden, Bedankt voor jullie felicitaties! Ik heb het rustig aan gedaan, maar toch een leuke dag gehad! Gelukkig! Afgelopen dinsdag weer controle gehad! Goed is goed, zei mnr. de Professor! Ik ben zo blij en durf me nu weer wat meer te verheugen op zijn komtst! Dat is echt een héél fijn gevoel! Ook zei de doktor, dat ze tot 32 weken m'n baarmoedermond meten en daarna niet meer, omdat voor die zwangerschapsduur het normaal is dat er veranderingen optreden. Bij de één iets eerder, als de ander natuurlijk... Maar als we dan zouden gaan meten, zouden we ons alleen maar ongerust gaan maken, terwijl dat nergens voor nodig is! Dus het kan haast niet beter met alle goede berichten! Ben erg dankbaar & gelukkig! Zondag 30 weken! Dat is zeker een muilpaal gehaald! 4 weken voorsprong op z'n kleine grote broer! Mamma's is trots op wat we samen hebben bereikt! Nu op naar de 32 weken en dan wordt het aftellen geblazen! Wat denken jullie? Zal het gewoon de 40 weken worden? Misschien wel grappig als iedereen een gokje waagt! Nou lieve meiden, dat was het weer voor vandaag! Tot snel! Liefs Vie en Baby...
http://www.watverwachtje.nl daar kan je een topic aanmaken en dan kunnen mensen gokken wanneer je gaat bevallen! Ben blij voor je dat het zo goed gaat met jullie! hou vol!
Heerlijk nieuws, ik denk dat je gaat bevallen met 39,6 weken! Haha de eerste gok! Geniet van het heerlijke weer!