Hey meiden, Sorry dat ik zolang niks geschreven heb, zat even niet zo lekker in m'n velletje... Maar het gaat gelukkig nu wel een stuk beter... Ben vorige week vrijdag thuisgekomen... Onze kleine man zit nog lekker warm binnen, maar tis wel erg spannend geweest... We hebben zelfs een x op de verloskamers gelegen en we dachten echt dat het zover was... Maar hij heeft zich bedacht... Gister weer controle gehad in m'n oude vertrouwde ziekenhuis, want ben nu natuurlijk de 32 weken gepasseerd en mag daarom weer in m'n oude ziekenhuis bevallen... M'n arts was zeer blij me terug te zien, ze vond ook dat het nu tijd werd om te gaan genieten... Dus we moeten het bed uit de woonkamer halen en gewoon lekker weer wat meer bezig zijn met alle fijne voorbereidingen van onze kleine man! Ik ben blij dat ze dat heeft gezegt, want m'n handen jeuken en ik heb denk ik een beetje nesteldrang... Maar uiteraard doe ik alles op z'n elfendertigst, en wat vandaag niet lukt komt morgen wel! Verder kijken ze niet meer naar de ontluiting die ik heb en word er niks meer geremd! We zien wel als het op gang komt, wij zijn in elk geval héél erg blij en trots op de termijn die we gehaald hebben! Dat hadden veel mensen en artsen toch niet gedacht 10 weken geleden! Nou meiden... Ik hou jullie weer op de hoogte! Liefs Vie en Baby...
Hartstikke fijn voor jullie allemaal!!! Ik ben blij om dit goede nieuws te lezen. Het moet idd wel heel spannend zijn geweest als je zelfs op de verloskamer hebt gelegen. Eigenwijs mannetje heb je in je buik, hij maakt wel steeds de goede keuze, haha. Nou, geniet er maar lekker van dat verdien je!!!!!!!!!
Wat fijn dat jullie kereltje nog veilig in je buik zit en ook heel fijn dat je in je eigen ziekenhuis kan bevallen. Vind dat je geweldig advies hebt gekregen van je gyn! Probeer nog een beetje te genieten van je zwangerschap meid! En hopelijk blijft hij nog een paar weken veilig in je buik! xxx
Even dit topic uppen, want ik ben eigenlijk wel benieuwd als het straks een keer zo ver is en hoe het lukt met het ontspannen!!
Even uppen, want ben zo benieuwd hoe het nu met je gaat! Ik zit in precies dezelfde situatie, loop alleen ongeveer een weekje achter op jou (morgen 34 weken). Ik lig ook al 10 weken plat, waarvan 1,5 week in het ziekenhuis aan de remmers. Momenteel moet ik langzaam weer wat meer gaan oppakken, mag ik (liefst in rolstoel) af en toe iets buiten de deur ondernemen en ben ik sinds een weekje samen met vriendlief bezig de laatste hand aan de babykamer te leggen. Alles heel rustig aan, maar toch! Ik kan weer wat dingen zelf doen! Ik heb erg veel herkenning gevonden in jouw verhaal en ben dan ook ontzettend benieuwd naar hoe het nu met je gaat en wat er allemaal gaande is!
Even uppen hoor! Vie hoe is het nu met je? Ben je inmiddels al bevallen of hoogzwanger? Ben hartstikke nieuwsgierig! Hoop dat alles goed is!
Ik was je topic even kwijt, dit komt ws door de veranderingen van deze site en omdat ik bevallen ben van een heerlijke dochter!!! Maar Vie hoe gaat het met jullie? Misschien ook al aan het genieten van je moederschap.
Ik kom dit topic net pas tegen. Ben erg benieuwd hoe het nu is. Jeetje zeg wat een heftige zwangerschap..
Ik denk dat ze bevallen is en wellicht niet meer kan inloggen doordat het forum veranderd is enzo en misschien staat haar hoofd er wel niet naar. Kan me best voorstellen dat haar kraamtijd best heel heftig kan zijn. Haalt niet weg dat ik ook supernieuwsgierig ben!
Pinguin72, ik denk dat je gelijk hebt. Ik hoop ook dat ze ons alsnog laat weten hoe het met haar en haar kleintje gaat....