omdat ander doptone topic meteen was dichtgegooid voor ik kon reageren open ik deze maar even. Is leuk dat je het kan vinden maar soms wil je ook wel eens wat nieuws toevoegen...... Telkens als ik bij de verloskundige ben en die luisterd met de doptone reageerd de kleine hier erg heftig op. Ze draait meteen en begint er zo hard mogelijk tegenaan te schoppen. Hierdoor zijn er dan maar een paar harttonen te horen. Mijn verloskundige zegt dat ze de geluidgolven kan "voelen" en dat zij het erg vervelend vind. Ik zou het zelf dus niet gebruiken en hoop ook dat de verloskundige hem zo min mogelijk gebruikt.
Als er naar een bestaand topic wordt verwezen kan je deze ook opzoeken en aanvullen. Dat is de bedoeling van een slotje op een dubbel topic. Elmo Edit: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=51454&highlight=doptone Deze bijvoorbeeld.
dan moet je er wel bij vermelden dat ze dat topic had kunnen gebruiken omdat het nog niet op slot is....... De laatste tijd worrdt er steeds overal bij gezegd dat je het ook op kan zoeken, maar vaak zitten die topics gewoon op slot en kan je dus niets meer toevoegen. Deze mag ook op slot hoor, zal op de andere reageren. Edit: is niet echt hetzelfde topic hé, deze gaat over of ze het wel of niet kunnen beluisteren, niet of het goed is om te beluisteren.
De doptone van de vk werkt op geluidsgolven, dat is idd vervelend voor de kleine, de golven weerkaatsen op de hartkleppen van de baby en zo hoor je de hartslag...de doptone voor thuis en dan iig die van de kijkshop, de angelsounds doppler is niet meer dan een versterkte microfoon en kan echt geen kwaad, de vk hier en meerdere gyn's in het ziekenhuis hebben dit naar ons toe bevestigd...het staat trouwens ook in de gebruiksaanwijzing...die doptone's die je kan huren zijn wel weer vaak niet goed voor de kleine om vaak te gebruiken.. groetjes Pjetje