Zwangerschapsgym, yoga etc Amersfoort

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door marittt, 23 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    Wie heeft er goede (of juist slechte) ervaringen met zwangerschapsgym oid in Amersfoort?

Liefs, Marit

2. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    ik heb net de cursus 'samen bevallen' afgerond. Vond het een fijne cursus, moet nu nog kijken of ik er ook daadwerkelijk wat aan heb, want ik ben natuurlijk nog niet bevallen.

Deze cursus werd in Hoogland gegeven, maar het ligt er een beetje aan waar in AMF je woont. Want volgens mij is er ook een cursus in Nieuwland.

3. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Ik heb zwangerschapsyoga gedaan bij Margriet Nichting en het beviel echt prima! Ze deed het echt geweldig, heb er echt een leuke tijd gehad!

Als je interesse hebt, dit is haar site: www.yogamoment.nl

Succes ermee!

4. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Ik heb ook yoga gedaan (zwangerschap van dochter) maar hoe die vrouw heet weet ik niet meer. We begonnen in de Brink (Vathorst) en gingen (vanwege het ontbreken van frisse lucht in de Brink, was toen net open) toen naar één of ander wijkcentrumpje in Kattenbroek.

Hele aardige vrouw overigens. Goh, haar naam ligt op het puntje van mijn tong. Ik kan het nog aan een vriendin navragen mocht je het willen weten (vriendin is op vakantie dus moet je heel even geduld hebben)

5. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Ik ben twee keer bevallen, één keer heb ik de cursus gedaan en beide keren heb ik er wat aan gehad!

6. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    Bedankt voor de tips meiden.

Ik hoorde dat er met zwangerschapsgym meer uitgelegd wordt en dat yoga meer lichamelijke oefeningen voor jezelf zijn. Klopt dat?

Start je dan met gym met vrouwen die ongeveer gelijk lopen? Of is het alles door elkaar heen?

Deel Deze Pagina