Hoi, Heb net heerlijk paling gegeten, alleen nu stinken mijn handen. Heb ze al een paar keer gewassen maar de geur blijft er maar aan zitten. Iemand tips om de geur weg te krijgen? Gr. Vanessa
Hmmm, weet niet wat de geur weg zou kunnen halen. Beetje parfum erop spuiten? Of heb je een sterke zeep in huis? overigens, mocht ik van mijn vk geen paling eten... dus heb dat maar gelaten...
ieuw paling! ik vindt die dingen zo vies en vooral hoe ze worden gemarteld voordat ze sterven. maar goed dat wilde je uiteraard niet horen misschien een beetje acceton ? dan gaat de geur zeker wel van weg
Heb je misschien toevallig citroen in huis? Daarmee je handen wassen. Werkt bij mij erg goed, lekker frisse handjes weer
Je handen wassen met een tandpasta. (Doen wij op het werk ook als we bij een bewoner een luier hebben verschoont en er per ongeluk toch nog ontlasting aan onze handen komt..)
Ooooh lekker paling! Heeeeerlijk! =P~ Ben vanuit huis vers gerookte paling gewend. En volgens mij mag je dat gewoon eten hoor Anders ben ik meerdere malen de fout in gegaan Wat goed helpt is zo'n RVS zeepje, maar die moet je natuurlijk net in huis hebben....
Je handen wassen met koud water dan warm dan weer koud dan weer warm enzovoort even blijven afwisselen en dan weg geur.... Helpt in ieder geval altijd goed na het uien snijden....
Ik ga de tandpasta zo maar eens proberen, net al onder de douche staan te schrobben met badschuim, maar helaas... Thanx voor jullie tips.
RVS zeepje idd, OF roestvrijstaal mes (is vaak al in huis) en daar je vingers goed tegenaan wrijven, niet de scherpe kant gebruiken natuurlijk, heb in de afwas van een restaurant gewerkt, geloof me, het werkt