ja hoor iedere jaar weer roepen alle paranormaal begaafde dat op die en die datum de wereld vergaat. Knap, we staan nog steeds met zn allen rechtop (Mischien zag men toch hun eigen wereldje vergaan?)
laat ik trouwens één ding zeggen: als men een aanslag voorbereid en uitvoert op een bepaald datum, zal men NOOIT EN TE NIMMER deze datum van te voren bekend maken. Dit zou zeer onlogisch zijn, want dan is de kans dat de aanslag mislukt natuurlijk enorm groot. Mensen maken misbruik van de angst voor aanslagen en zien het als een zieke grap om datums te gaan noemen. Men is dus eigenlijk zichzelf ziek aan het maken als men zich laat leiden door genoemde data. Dus dames, schuif opzij die angst, een aanslag gebeurt altijd net zo onverwacht als het winnen van de lotto, zoiets weet je nooit van te voren, en het heeft dus totaal geen zin om overal op in te gaan. Sterkte voor degene die er wel in geloven
Dit kan niet anders dan een misselijke grap zijn (maar toch zal ik onbewust deze datum wel in mijn achterhoofd houden)
Ik hoop dat het een zieke "grap" is! Mijn ene zus is op 11 september jarig, dat is al een zwaarbeladen dag, en tja, op 27 november is mijn andere zus jarig, hoop niet voor d'r dat dat ook zo'n zwaarbeladen dag wordt..
dit is echt bangmakerij, 27-11, even simpel, 2+7=9 en dan 11 is dus 911, ze proberen een beetje angst aan te jagen met dat getal, is een beetje achterhaald, misschien zijn het wel gewoon een stel jongeren die weer voor wat onrust zorgen (moslim's worden er meteen weer voor aangekeken en hup klaar is de rel)
Kunnen we in ieder geval wegstrepen dat het iets met zn sterfdag heeft te maken....... Verder is die site die ik gebruikt heb wel heel leuk... om dingen uit te rekenen...
Ik denk ook dat het gewoon bangmakerij is... Zou niet zo slim zijn om de datum al bekend te maken voor een aanslag...! Maar ja toch als je er tegen die tijd nog aan zou denken hou je het toch in je achterhoofd