Kennis voelt mijn zwangerschap aan...?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lindaatje22, 30 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lindaatje22

lindaatje22 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.119
    0
    0
    Herbalife
    Zuid Holland
    Even een leuk berichtje...

Een vriendin van mij en haar man weten dat wij bezig zijn om nog een keer zwanger te worden (ik heb twee kinderen). Nu is haar man, een goede vriend van mij, iets parnormaler dan de gewone mens. Hij ziet dingen die anderen niet zien. Hij weet geen details en de gesprekken die wij als vriendinnen hebben, heeft hij geen weet van (hij voelt immers gelukkig niet alles whaha)

Nu bleek het vanmorgen zo te zijn, dat hij op FB een willekeurig berichtje zag van mijn vriend. Hij belt zijn vrouw op met de vraag: is Lin zwanger? Geen idee antwoord zij.
    Nou, ik denk dat ze zwanger is!

Nou zeg ik je....haha!

Zondag gaan wij naar hun toe omdat hun dochter jarig is...ben heel benieuwd hoe die dagen gaan verlopen ;)

Vanmorgen een (iets oude) kv2v5 test gedaan die negatief was.
    Bij de oudste testte ik 10 dagen na nod pas positief en bij mijn jongste 2 of 3 dagen na nod.
    Nu heb ik al 2 weken een soort ´onverklaarbaar` iets dat ik draaierig wordt. Ben niet misselijk, mijn suikerpeil is in orde, eet super gezond, heb het op de meest bizarre plekken....

Zou het dan....??

2. Scarlett1985

Scarlett1985 Fanatiek lid

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    Ik hoop het voor je :)

3. inges

inges Actief lid

22 okt 2014
    129
    0
    0
    Haha bijzonder verhaal. Wat voor fb-berichtje was dat dan? Baby-gerelateerd? Anders wel toevallig... spannend!

4. lindaatje22

lindaatje22 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.119
    0
    0
    Herbalife
    Zuid Holland
    Nee, een heel ander berichtje. Gericht op het werk met Hetbalife wat wij vanuit huis werken doen, haha. Maar dat was zijn achterliggende gedachten die ik wist, maar die vriend niet kon weten.

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Alleen een test zal hierin duidelijkheid kunnen scheppen.

Ben zelf totaal niet zweverig, maar ik hoop voor jou dat je ongesteldheid wegblijft en je kennis het goed heeft aangevoeld.

Trouwens, mijn nuchtere blik: je zegt je al 2 weken zo te voelen. Dus dan moet je eisprong al ruim 2 weken geleden zijn geweest en kan er dus geen sprake zijn van late eisprong of iets!
    Mocht je al 2 weken deze zwangerschapssymptomen hebben, dan zou je mijns inziens nu al wel iets gezien moeten hebben op een zwangerschapstest.
    Sorry voor mijn nuchtere input.

6. inges

inges Actief lid

22 okt 2014
    129
    0
    0
    Dat is inderdaad waar. Alleen een test kan duidelijkheid geven uiteindelijk. Over 2 dagen is je NOD zeg je hè? Wanneer ga je testen?

7. lindaatje22

lindaatje22 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.119
    0
    0
    Herbalife
    Zuid Holland
    Denk zondag.

Vanmorgen was ie negatief.
    Ik ben zelf ook wel nuchter, maar vond t leuk om te delen ;)

We wachten de rest af 😊

8. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Wie weet, het zou leuk zijn!

Een paar maanden geleden had ik iets soortgelijks. Ik had zelf veel kwaaltjes en dacht dat het wel eens raak kon zijn. Een bevriend stel zei ook ineens uit het niks: volgens mij is het raak deze ronde.
    Achteraf was het allemaal niet zo, ik werd gewoon ongesteld. Helaas!
    Hoop dat het bij jou wél zo is, want dat zou leuk zijn! :)

9. Nogablokje

Nogablokje Niet meer actief

Oei, hier heeft mijn schoonzusje dat.. Ze vroeg mijn man of we haar niet iets moesten vertellen, ze had gedroomd over een lief klein meisje.

Ze heeft wel vaker van die voorspellende dromen..

We zullen het meemaken vandaag of morgen :)

10. lindaatje22

lindaatje22 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.119
    0
    0
    Herbalife
    Zuid Holland
    Hihi...leuk! Ik ben benieuwd.

Ik wacht maar even het weekend af. Hcg waarden zijn nu toch nog laag ;), want m'n testje was vanmorgen negatief. Ik zie wel even wat het weekend ons brengt qua rode duivels of niet. Kan nu toch niet meer dan afwachten haha.

11. lindaatje22

lindaatje22 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.119
    0
    0
    Herbalife
    Zuid Holland
    Wanneer mijn eisprong is geweest, weet ik niet precies, maar ik hou her cervixslijm bij en dat was precies zoals ik verwachtte rond half oktober. Maar dat was bij mijn oudste ook super op tijd en hij is later ingenesteld werd mij verteld.
    Ik wacht het weekend af en daarna zien we wel ;)

12. Lismam

Lismam Actief lid

14 okt 2014
    288
    0
    0
    Hier een beetje het zelfde verhaal. Mijn boks leraar zei uit het niets tegen mij, Jij bent zwanger he? Dus ik huh? En toen zij hij, je hebt een baby in je buik en wordt moeder! Ik heb maar gezegd dat ik hoopte dat dat ooit zo zou zijn. Wilde niet toegeven dat ik het erg hoopte en dat ik hier idd mee bezig was. Gelukkig was dit een beetje langs de lijn en niemand hoorde het! Precies een week laten op mijn NOD een negatieve test. Dacht toen nog tijdens het boksen, jammer je had toch geen gelijk. Die zaterdag had ik 2 positieve testen in handen, hij had dus toch gelijk!

13. lindaatje22

lindaatje22 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.119
    0
    0
    Herbalife
    Zuid Holland
    Gaaf zeg! En dat "zag" hij al een week voor je NoD oftewel een weekje na je bevruchting, top! Erg leuk!

Ik hoop ook op een positieve uitslag 😉

14. Scarlett1985

Scarlett1985 Fanatiek lid

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    Zeg, kan die kennis ook even naar mij fb berichtjes kijken :p

Deel Deze Pagina