5 hechting gekregen heb last aan de rechterkant van mijn plasbuis?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Angel24, 24 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel24

Angel24 Actief lid

1 feb 2009
    253
    0
    0
    Hoi,

Ik heb 5 hechtingen maar die zitten ver van de plasbuisje, mijn vraagje is ik heb regelmatig een druk gevoel aan de rechterkant van mijn plasbuis.

Het voelt dat het samentrekt en doet zeer en binnen enkele min. houd het op en later begint het weer wat kan dit zijn?

Ik heb het aan de verpleegkundige in ziekenhuis gevraagt waarom ik er zo last van heb, ze zei dat de baby er langs gaat tijdens bevalling en daarom zo gevoelig is en met tijd zal het over gaan..

Groetjes,

ANGEL24

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

als je er nu na 4 weken nog last van hebt zou ik er naar laten kijken. Het is wel normaal dat het allemaal gevoelig is na de bevalling maar na een paar weken moet het wel beter gaan. Waarschijnlijk is er niets aan de hand en heeft het tijd nodig maar dan weet je dat tenminste.

Mirjam

3. Angel24

Angel24 Actief lid

1 feb 2009
    253
    0
    0
    Hoi,

In het begin was het echt heel gevoelig iedere keer als ik liep voelde ik een drukkend pijn deed echt pijn.

Nu dat er 4 weken voorbij zijn is het minder geworden ik voel het nog af en toe heel klein beetje drukkend pijn maar vind het toch iritant, ik heb volgende week afspraak bij de gynaecoloog dit ga ik zeker met hem bespreken.

Groetjes,

ANGEL24

Deel Deze Pagina