27 wekeen: nu al lekkende borsten??!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door juenco, 2 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    HAi meiden,

Ik zat op de bank en ik voelde ineens wat nattigs in mijn t-shirt, ik keek en ja hoor, nattig bij mijn tepel.

Ik heb het eens even bekeken en er komt echt vocht uit, uit beide borsten. Ik ben nu ruim 27 weken zwanger, is dat niet heel erg vroeg??? En wat kan ik ertegen doen? Van die zoogcompressen in? Ik wil niet met natte plekken lopen op het werk :$

Beetje vreemd is het wel hoor, moet ik eerlijk zeggen. Ik had het ook helemaal niet verwacht, ook niet omdat ik hele erge last heb van ingetrokken tepels.

Kwam het bij jullie ook zo vroeg??

2. sitara

sitara Bekend lid

16 jan 2009
    528
    1
    0
    hey meid

niks om je zorgen om te maken
    had ik me 23 weken al ;)

en ja, soms zijn die borstcompressen heeeeel handig
    is wel goed nieuws he, als je borstvoeding wilt geven
    teken dat het wel op gang zal komen ;)

xxx

Ann1905 vindt dit leuk.
  3. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Tja kan allemaal hoor ;)! De een heeft het de hele zwangerschap niet en de ander heeft het al vanaf dat ze zwanger is ;)! Kan dus helemaal geen kwaad en is ook niet gek oid.

Je kan zoogcompressen (wegwerp, wasbare, plastic) gebruiken om lekvlekken tegen te gaan.

Wel of niet lekken zegt verder niets over de borstvoedingsperiode.

4. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad

Precies juist verwoord

5. xxcaatxx

xxcaatxx Actief lid

6 mei 2009
    176
    0
    0
    Je kunt ook een rondje uit een inlegkruisje knippen en deze in je bh plakken. Vind ik zelf veel fijner!

6. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker

Ja daar dacht ik ook als eerste aan, want wat moet je als je naar je werk gaat, je wilt geen plekken in je shirt :$
    Ik bleek toch ook al zoogcompressen te hebben gekocht, maar eens proberen wat goed bevalt! :)

7. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

is niet zo vroeg, hier begon het met 10 weken zwangerschap.

het zegt idd niets over de bv straks. ik gebruik wegwerp zoogcompressen en die werken prima.

8. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Is idd ook een optie. Ik heb ook al gehoord dat mensen er wattenschijfjes in deden (kan me niet voorstellen dat dat niet gaat pluizen, maar ze zeiden van niet dus zal het wel niet ;). Maar wat je gebruikt ligt er denk ik ook erg aan hoeveel je lekt. Ik heb nooit gelekt namelijk in de zwangerschap (en toch beide keren melk genoeg ;)).

9. MissACEEB

MissACEEB Bekend lid

26 feb 2009
    508
    0
    0
    Ik had het vanaf een week of 16!!
    En vaak, maar gelukkig niet zo erg overdag, dan vangt me bh, of als het echt duidelijk druppelt mn zoogcompresje het op, snachts is het echter enorm, ben nogal aan het woelen, en laatst was t zo erg dat tijdens mijn nachtelijke plas beurt(naakt) er een druppel om mijn knie viel.. ik heb mijn verloskundige gevraagd, die zei dat het gewoon vocht is en de een heeft t, de ander helemaal niet, het is dus ook nog geen melk!:D

SUcces...

10. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    het kan ook maar 1 keer zijn geweest hoor.
    ik heb dit met 16 weken gehad en daarna niet weer.
    soms voel ik wel wat lekken maar dat is zo weinig daar heb ik geen last van

liefs

11. leonie20

leonie20 Actief lid

1 jul 2007
    180
    0
    16
    bij de 1e had ik het al voor ik een positieve test had dit is ook de rede geweest dat ik ging testen.bij helaas mn 1e verloren nadat ie 16 dagen geleefd had en ben nu iets meer dan een jaar later opnieuw zwanger en bij mij is het nog nooit weg geweest.loop dus al 2 jaar met lekkende borsten, toen ik niet meer zwanger was wel weinig heel af en toe maar nu al weer heel vaak zoog kompressen gebruikt..

12. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    ik denk dat het bij iedereen anders is
    bij de andere zwangerschappen had ik het wel en bij deze heb ik het nu nog niet

Deel Deze Pagina