27 weken en 1 weekje naar spanje?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lovecouple, 13 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    Hoi Meiden, ik ben a.s. woensdag 27 weken zwanger.. en mischien kan ik morgen avond of woensdag avond een weekje naar spanje met me auto. Het is wel lang rijden maar we rijden in 1 keer door.. dus dat maakt niet zo heel veel uit..

Wat zouden jullie doen? Wel of niet gaan?

Ook ivm mexikaanse griep e.d.???

2. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Nou meid als jij je goed voelt etc zou ik gewoon lekker gaan!
    Lekker samen van genieten nu het nog kan ;)
    De auto rit zal wel lang worden maar goed als jij een beetje kan slapen en af en toe even stoppen komt t vast helemaal goed!

3. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Ik zou ook gaan. Als je jezelf tenminste goed voelt. Ik ben met 27 weken nog weekje Rhodos geweest, heerlijk toch nog ff eruit voor je bevalling!
    Veel plezier!

4. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    ja ik ben verder ook niet bang ofzo en wil wel even een weekje weg.. maar kan dat geen kwaad met die mexicaanse griep omdat ik hoorde dat zwangere vrouwen daar eerder vatbaar voor zijn???

5. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    waarom zou je meer risico lopen op mexicaanse griep als je met de auto naar Spanje gaat?

6. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Denk dat je hier net zoveel kans loopt om ziek te worden hoor.

Wij vertrekken volgende week woensdag voor 3 weken naar Spanje. Ben dan 29,5 week zwanger en als we terug komen bijna 33. Wij zullen wel langer doen over de rit, overnachten 2x...dit ivm bekkenklachten

7. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Als je je eigen gewoon goed voelt zal ik gewoon lekker gaan.
    Gewoon regelmatig stoppen, en het je lekker makkelijk in de auto maken.
    Over die mexicaanse griep zal ik me niet teveel zorgen over maken, hier in nederland kan je het net zo goed oplopen.

8. mariska1978

mariska1978 Bekend lid

22 okt 2008
    702
    1
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    Vorden
    Ik zou lekker naar Spanje gaan. Nog even lekker genieten van de tijd met jullie tweeën.
    En de mexicaanse griep? Denk dat je hier in NL net zoveel risico hebt om deze te krijgen. En mocht je je in Spanje toch eventueel niet in orde voelen, dan zijn daar ook dokters om in consult te vragen.

9. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    Hoi Meiden,

Jullie hebben inderdaad gelijk. Waarschijnlijk vertrek ik vanavond al. De vk zei ook al dat ik evenveel kans heb om het hier op te lopen dan daar. Dus mischien zit ik morgen of overmorgen wel lekker in spanje :D
    Thanx voor de reacties.

10. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

4 feb 2009
    1.493
    0
    0
    noord-holland
    Heerlijk, fijne vakantie!! Geen zorgen maken hoor.

11. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

ik zou ook lekker gaan!!
    ik kon in deze tijd ook naar spanje me vriend zn ouders hebben daar een huis..maar helaas krijg ik na een half uur in de auto zitten al last van me rug..en normaal vind ik het heerlijk in warme landen maar kan nu echt niet tegen de hitte...

maar geniet van je vakantie!!!

Deel Deze Pagina