Rond 21.00uur s'avonds krijg ik vaak al slaap. Denk dan nog veel te vroeg om te gaan slapen en tussen 22.00 & 23.00 op 1 oor. Maar dan............Ik krijg de slaap dan niet meteen te pakken! Te warm, te koud, kussens onder mijn buik vervelend, toch maar weer een kussen, onrustige benen, veel plassen, toch maar een beker warme melk halen, tv kijken, een tijdschrift lezen...ggrrr....:x Dat sinds 1,5 week iedere avond met het gevoel naar bed gaan: Val ik nu eerder dan een uurtje of 2 of 3 in slaap??? Wie heeft er ook last van of heeft iemand tips???
Later naar bed gaan.... ik had een andere reden, ik had zoveel jeuk en sliep in de loop van de ochtend beter, dus ik lag er regelmatig pas om 3-4 uur in. En dan sliep ik zo'n 3-4 uur, de rest lag ik wakker, ik lag wel tot een uur of 11-12 in bed. Maar als ik eerder naar bed ging, duurde de nacht zó lang, echt niet leuk! Zal je wel herkennen . Een beetje een nadeel was wel toen de bevalling begon ik net een paar uurtjes in bed lag. Maar ik was sowieso al oververmoeid doordat ik de weken ervoor nauwelijks had geslapen en gek werd van de jeuk. Maar mijn bevalling ging juist prima, ik viel tussen de heftigste weeen vaak in slaap en ik denk dat het mede daardoor best goed te doen was!
Ik heb er ook last van. Ik slaap pas heel laat en dan nog word ik een paar keer wakker. En dan gaat de wekker om half 7 en ben ik klaarwakker. Maar toch heb ik het gevoel dat ik uitgerust ben.
Ik had hier in de laatste weken van mijn zwangerschap ok veel last van. En ik dacht juist...ik moet slapen want ik wil uitgerust zijn voor de bevalling. Maar dat werkte dus helemaal niet. Heb er op een gegeven moment maar gewoon aan toegegeven en ging pas naar bed als ik echt mijn ogen niet meer kon openhouden...en sliep dan gewoon een gat in de dag.
Hoi Bikkel Heb er ook last van, ik ga gewoon naar bed als ik moe ben ook al is het 21.00 uur als ik langer opblijf raak ik over mijn moeheid heen en slaap ik ook niet meer. gr redu
Ik word er ook helemaal gek van, ik moet nog een week werken en sleep mijzelf erheen. Voel me s'ochtends nog meer moe dan wanneer ik s avonds naar bed ga. Echt vervelend nergens puf voor maar ik troost mijzelf met het idee dat als ik straks vrij ben ik hele dagen niets kan doen en lekker op bed kan liggen, tv kan kijken, boekjes kan lezen.....
Ik ken het maar al te goed. Om 21.00 uur val ik om en dan ga ik lekker naar bed maar dan slaap ik gewoon niet voor twaalven, met als gevolg dat ik weer doodmoe opsta, omdat ik 's nachts na het toiletbezoek ook wakker lig, en dan pas weer om 6.30 uur in slaap val terwijl om 7.00 uur mijn wekker gaat. Gelukkig heb ik over 4 wkn verlof en maakt het niet meer zoveel uit of ik dan pas in slaap val want dan slaap ik wel uit
ppfff....toch niet als enige (wat ik al wel vermoede hoor). Maar wilde het toch even op iets anders afschrijven als altijd maar op manlief. En weet je wat, gisteravond om half12 naar bed gegaan en, op 2plas-stops na, heerlijk doorgeslapen. Groetjes Bikkel
Hoi, hier nog eentje! ik slaap ook vreselijk slecht. Ik val pas rond 2 / 3 uur in slaap en dan ´s morgens om half 7 is mijn dochtertje al weer wakker! grrr... en ´s middags even een slaapje doen kan ook niet want m´n zoontje van bijna 4 wil natuurlijk geen slaapje meer doen. Dus ik word er ook niet gezelliger op zo... Groetjes Annegina
Vanacht was het wederom raak, heb het nog 4.17 zien worden! Het moet niet gekker worden....ggrrrrr.....
Het is inderdaad super irritant als je niet kan slapen.. ik val om ongeveer 21.00u ook om van de slaap en dan vind ik het dus ook te vroeg om te gaan slapen.. maar ik denk dat ik het toch maar ga proberen. Als ik later ga slapen, ben ik namelijk over m'n slaap heen. Gelukkig heb ik nachten dat ik goed slaap en zijn er veel minder dat ik wakker lig. Toevallig vannacht, als ik ga plassen, duurt het echt even voordat ik weer in slaap val. De ene nacht duurt het een uurtje, maar vannacht heb ik 3 uur wakker gelegen.. klaar wakker wel te verstaan.. verschrikkelijk! Tv kijken en computeren doe ik express niet, dat verstoort alleen nog maar meer het slaapritme, dus ik blijf braaf liggen. Mijn moeder zegt altijd, ookal slaap je niet, je rust in ieder geval wel, dus daar doe ik het dan maar mee. Als je er echt last van hebt/krijgt, zou ik het even met je VK of HA bespreken, misschien hebben zij tips of kan de HA je iets voorschrijven om te slapen. Sterkte met slapen. Liefs Huismus