27 weken en voel me blehhh

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Belindada, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Belindada

Belindada Niet meer actief

Hallo dames,

Moet even me frustratie kwijt hoor. Voel me moe, slaap slecht, koude handen, zie zo wit als een vaatdoek en soms steken in me doos :(
    Soms lijkt het wel of ik de griep krijg. Vaak plassen moet ik ook maarja dat is de hele zwangerschap al en heb al kuurtje blaasontsteking gehad.
    Meer dames die zich hierin herkennen?

Oja en emotioneel, ik volg normaal alles op het nieuws maar soms kan ik er niet naar kijken, die ellende allemaal.

Verder gaat het best goed hoor:)

2. olifantje76

30 aug 2008
    71
    0
    0
    Heb ook veel last van moeheid en slaap slecht.
    Heb moment ook nog de griep. Misschien dat bij jou ook aan zit te komen? Het heerst namelijk wel!
    Sterkte!

3. Samsam

Samsam Actief lid

15 feb 2011
    129
    0
    0
    NULL
    NULL
    Èven je HB laten prikken, ijzertekort kan moeheid veroorzaken.

4. Musss

Musss Lid

9 jul 2011
    79
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik heb het ook. Slaap laatste paar dagen niet. Wordt midden in de nacht wakker en daarna om de uur weer. Heb Huisarts gebeld, maar die kan me niet helpen.

Heb met 2 keer op werk ziekgemeld (meedere keren sinds ik zwanger ben) Dus denk dat ik binnenkort ook uit lig :S

5. Soumayyaah

Soumayyaah Bekend lid

8 aug 2011
    547
    33
    28
    Ik ook hoor! ben nu 29 wk. Ik slaap ook erg slecht en voel me heel futloos. Heb nu al een tijdje blaasonsteking die naar meerdere kuurtjes nog niet weg is gegaan. Heb er ook weer een fijne schimmelinfectie bij.. en dan die emotionele shcommelingen blaaaaa word gek van mezelf!

6. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Idd, en ook het bleek zien en hebben van koude handen!

Deel Deze Pagina