soms word ik moe van mezelf

Discussion in 'Zwangerschap' started by Fairytale, Jun 19, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

Ik ben nu 11 week zwanger, 1x hartje gezien, en 1x gehoord.
    Alleen ben ik super bang steeds dat er wat mee gebeurd.
    deze week had ik namelijk een beetje last van mijn onderbuik, zit bepaalde druk op. En nu ga ik steeds voorzichtiger zijn..
    Als ik in de auto zit, en steeds over dikke hobbels ga, doet het een beetje zeer aan mijn onderbuik,..
    Kan dat kwaad? al die hobbels en bobbels op de weg? zelfs als ik moet niezen doet voel ik het echt in mijn onderbuik..
    Ik weet dat het waarschijnlijk goed zit, maar nu zegt mijn moeder ook net nog dat het de eerste 3 maanden daarmee wel oppassen is. :(
    Elke keer ben ik weer bang dat ik iets verkeerds doe, echt vreselijk.
    Ik word soms gek van mezelf.
    Kan iemand mij gerust stellen..?

2. claire1978

claire1978 Actief lid

Jan 5, 2010
    438
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi fairytale,

Heel herkenbaar hoor!!! Ik had het dan niet met hobbels in de weg, maar de onzekerheid is heel normaal. Ik weet wel dat je baby heel goed beschermd is in je baarmoeder. Ik denk zelf niet dat dat kwaad kan met heuvels en hobbels hoor, tenzij je een crossmotor hebt;).
    De pijnen met niezen/hoesten kunnen goed je banden zijn.
    Vraag het anders voor je eigen geruststelling de volgende keer even aan je verloskundige, maar ik denk echt dat het allemaal geen kwaad kan.

Succes en geniet ervan!

Groetjes Claire

3. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

Jan 23, 2010
    4,337
    1
    0
    Almere
    Ik moet de hele zwangerschap een aantal keer per dag niezen.. Wat ik dan voel zijn me banden:) Is echt een rot gevoel maar je beeb is altijd goed beschermd hoor;)

4. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

Mar 16, 2008
    1,013
    0
    0
    Wel herkenbaar hoor, maar je kindje is inderdaad heel erg goed beschermd. Ik durfde de eerste weken amper te bukken hahaha...
    Ik heb zelfs een keer, door onhandigheid van mezelf, bij 21 weken zwangerschap een deurklink in m`n buik gehad. Ik draaide te snel om en klapte tegen de deur aan en zelfs dàt kon geen kwaad.
    Wel genieten van je zwangerschap hoor en niet te veel zorgen maken!!!

5. sabsje

sabsje Actief lid

Jan 19, 2010
    120
    1
    0
    dat is heel erg normaal dat je dat nu denkt hoor had ik in t begin ook heel erg! en nu sinds een paar weken merk ik dat ik nu over anderen dingen in ga zitten zoals dat ik zelf ernstig ziek wordt en dat ik mijn kindje niet zal zien opgroeien, als ik dan een plekje ergens op mijn lichaam zie denk ik meteen t ergste ben ook naar de huisarts geweest en die zei dat als je zwanger bent je je gewoon eerder zorgen overal om maakt en dat het vanzelf weer verdwijnt! suc6!

sabsje

6. glimworm

glimworm Niet meer actief

heel herkenbaar, ik had het ook laatst op de fiets en toen ik weer goed en wel op de bank zat werd het minder
    Het is een teken dat daarbinnen hard gewerkt word en dat je baarmoeder zal gaan groeien.

probeer ondanks de vervelende kwaaltjes toch lekker van je zwangerschap te genieten!

7. Passoatje

Passoatje Actief lid

Aug 20, 2006
    318
    0
    0
    Sint-Truiden
    hier net hetzelfde , is volkomen normaal :) en die pijn bij het niesten is gewoon bandenpijn hoor , dus geen zorgen maken! grtjs xx

Share This Page