Ik vroeg me af of mensen hetzelfde hebben meegemaakt als wat ik nu heb. Ik ben 39+4 weken zwanger. Mn baby is niet ingedaald. Continu lig ik snachts wakker vaak van de pijn onder in mn buik. Ik vraag me de hele tijd af wanneer de baby zal komen. En wanneer zal de verloskundige gaan strippen of iets dergelijks?
Hier bijna hetzelfde. Nu 39 weken zwanger en de dame in kwestie zit nog bij mijn middenrif. Tja ik slaap prima heb hele goede afspraken met mijn gyneacoloog over hoe en wat omdat mijn zoontje helemaal niet ingedaald is ook niet tijdens de weeen. Overleg even met je vk. Het kan namelijk heel goed dat je kindje alsnog indaald tijdens de weeen. Niks om je druk over te maken.
Ik heb toch even gebeld. Ze zei dat het allemaal voorbereiding was. En moest het even voor 2 uur aanzien wat voor patroon er in zit. Was duidelijk dat mn lichaam aan het voorbereiden was op de bevalling maar dat stond verder los van het feit dat de baby niet is ingedaald. Ik moest het gewoon in de gaten houden als ik weeën kreeg wat een minuut aan houdt om de3 a 4 min. En wat betreft de slapeloze nachten: een warme douche of een paracetamol voor tegen de pijn. En proberen om overdag nog wat te slapen.
Ik ben ingeleid met 40+4 dagen ( zoontje uiteindelijk met 40+6 geboren ), mijn zoontje was niet goed genoeg ingedaald dus hebben ze een fundus expressie ( met z'n tweeën op je buik duwen ) gedaan, en de vacuumpomp ingeschakeld. Ik zou we geen slapeloze nachten van hebben hoor, bijna alle kindjes dalen nog in voordat ze geboren worden