pijn in onderrug en zij?wat is dit?

Discussion in 'Zwangerschap' started by ilona24, Jan 13, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ilona24

ilona24 Actief lid

Nov 11, 2008
    312
    0
    0
    limburg
    Sinds een week heb ik eigenlijk behoorlijk last van mijn onderrug en nu ook mijn beide zijen om het zo maar te zeggen.
    Kan dit iets met bandenpijn te maken hebben ?

Mijn onderbuik heb ik eigenlijk geen last van tezij de kleine zich lekker lang aan het uitstrekken is.

Maar wat kan dit zijn en wat kan je er aan doen

2. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

Aug 30, 2006
    1,017
    0
    0
    Ik had hier last van op 20w... Dacht dat het krampen waren van mijn spieren in mijn zij.
    Maar op een middag werd het zo erg dat ik in spoed ben opgenomen. Blijkbaar had ik last van nierstenen... Die zaten er blijkbaar al een tijdje maar tijdens een zwangerschap durven ze nogal eens een weg naar buiten te zoeken! Met ons prutske was er niks aan de hand...

Weet niet wat het bij jou is maar zolang je niks in je onderbuik voelt is dat toch al goed nieuws hé!

3. ilona24

ilona24 Actief lid

Nov 11, 2008
    312
    0
    0
    limburg
    ja dat denk ik ook,maar omdat het best een vervelende pijn is net als of je iets verrekt hebt vandaar mijn vraag of het iets met bandenpijn te maken kan hebben..

4. wwndyy

wwndyy Actief lid

Sep 15, 2008
    457
    0
    0
    Thuismama. De planning is wel dat ik weer ga leren
    Voorburg
    Ik heb zelf ook echt goeie rugpijn...Trekt niet naar me zij...maar het lijken op zweepslagen die je krijgt...Als ik me rechter been op til om te gaan lopen zitten staan of wat ook krijg ik echt een zweepslag dat echt zo zeer doet... Na alle verhalen die ik heb gelezen op t forum en internet schjint het bandenpijn te zijn...Als ik de 19de naar de VK ga gaat ik t ff vragen... :)

5. ilona24

ilona24 Actief lid

Nov 11, 2008
    312
    0
    0
    limburg
    hmm ik denk dat ik ook een de vk opbel want het begint nu ook richting mijn billen te trekken dus begin ook te denken aan bandenpijn.
    Nu heeft een vriendin me net verteld over een band weet toevallig iemand waar je deze kunt krijgen?

6. lizzie123

lizzie123 Actief lid

Sep 23, 2008
    223
    0
    0
    ik denk dat dat via de vk gaat?! en anders misscien de thuiszorgwinkel? Suc6 ermee en rustig aan!

Share This Page