27 weken zwanger en kan een discotheek nog?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door eerstexmama21, 8 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

nou inderdaad!

2. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Volgens mij mag er al een tijdje niet meer worden gerookt in de horeca hoor ;)

Maar inderdaad, toen dat nog wel mocht was ik ook niet gegaan waarschijnlijk..

En house-party's en discotheken hebben echt wel verschil qua luidheid van de muziek.
    Waar ik kom/kwam kan je evengoed nog wel met elkaar praten en dat zijn meer tenten waar ze r&b en hiphop enzo draaien, dus niet van die hardcore en weet ik veel wat.. Denk dat daar wel verschil in zit.

Dus iedereen moet het lekker zelf weten, ik zie het kwaad er niet van in zolang je niet rookt/drinkt en een beetje extra oplet.

3. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Mja elk zijn ding mar ik vind dat een zwangere vrouw niet thuis hoort in een discotheek.

4. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Hahahahahah.. wat ontzettend goed nieuws voor mijn goeie vriendin die gewoon door moet werken in de discotheek terwijl ze zwanger is!
    Ik ben wel benieuwd waar een zwangere vrouw nog meer 'niet thuis hoort'... en waar ze dan WEL thuishoort..

5. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Aanrecht? ;)

6. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Ik denk het... :confused: :(

7. mamasuusje

mamasuusje Bekend lid

24 sep 2008
    586
    0
    0
    ik ben van de week ook nog uitgeweest, maar dan naar een kroeg/discotheek maar ik zat gewoon de hele avond aan de bar dan kan het wel.. maar naar een discotheek gaan waar je niet kan zitten zou ik niet doen.. ik kreeg al last van mn buik nu als ik een tijd stond :(

8. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Ik zou het zelf nooit doen, maar het is natuurlijk je eigen keuze.

9. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

eum je hebt een dikke buik nu en men (degene die langsloopt) verwacht dat daar niets zit.
    en normaalgesproken (als je niet zwanger bent) dan valt het je misschien wat minder op wanneer mensen wat dicht langs je lopen.
    tuurlijk moet je goed uitkijken, maar kijken andere mensen (die dronken zijn bijvoorbeeld) wel steeds goed uit?
    en denk je om de warmte, goed op je vocht letten.

10. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Sluit ik me aan...
    Was vorige week zondag op een nieuwjaarsreceptie waar het wat druk was...(voetbalkantine) niet heel erg druk... geen harde muziek... ofzo... maar ben snel gaan zitten...
    Je wilt niet weten hoeveel lompe en blinde mensen er zijn....!
    :evil:
    En tja je zou toch zeggen dat een buik van 40 weken WEL goed opvalt...!

Ik zou me niet veilig voelen in een discotheek... en inderdaad zeker niet als het een drukke tent is waar jeniet kan zitten...
    en tja.. de hele avond alleen zitten... is ook niet echt gezellig... :cry:

11. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Dat is mijn mening en daar blijf ik bij, echt grappig hoe sommige mensen alles vanzelfsprekend vinden.
    De ene doet alles om zn baby in de buik te kunnen houden terwijl de ander ff gaat feesten in de discotheek met een dikke buik... :rolleyes:

12. eerstexmama21

27 aug 2008
    68
    0
    0
    Studend- werk in de zorg
    onbekend
    hooi,

bedankt voor alle reacties..
    leuk om te zien dat er duidelijk verschillende meningen zijn..en het is ook duidelijk te zien dat jongere zwangere makkelijker denken..en als er gerookt zou mogen worden was ik al helemaal niet gegaan..maar dat is gelukkig al een zorge minder..!
    nog maals bedankt voor alle reacties..

liefs

13. eerstexmama21

27 aug 2008
    68
    0
    0
    Studend- werk in de zorg
    onbekend
    en daar ben ik het dan niet mee eens..als je baby gezond is kan het een heleboel hebben..je baby blijft ook zitten als je een x een avondje gaat stappen..nee je moet niet 5 x in de week tot 6 uur in de morgen gaan feesten..er zit ook een verschil tussen..als je zwanger bent, ben je niet een persoon die thuis moet gaan zitten..

kus

14. camuh

camuh Actief lid

30 dec 2008
    113
    0
    0
    Natuurlijk kan het als je wilt. Maar mijn kleine was na oud en nieuw steeds snachts wakker ipv overdag door de herrie. Dus ik had 5 dagen amper slaap gehad daardoor. Ze is nu eindelijk weer in een dagritme. Dus mijn nachtrust is weer terug. Lijkt me dat de disco hetzelfde doet gezien het door de herrie kwam. Immers lag ik er om 1 uur al in!

15. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.252
    36.069
    113

Haha, dus jij zegt dat iemand die een keertje naar de discotheek gaat er niet alles aan doet om het kindje in haar buik te houden? Beetje dom geredeneerd hoor en erg kortzichtig.

Ik zou zelf ook niet gaan, zou me niet prettig voelen ivm gevaar voor botsen ed, maar als je wel gaat wil dat echt niet zeggen dat je niet het beste voor hebt met je kindje.

16. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    misschien dat het tijd wordt dat je je eens gaat inlezen in de feiten en fabels omtrent een zwangerschap...

Als er mensen tegen je buik lopen en porren zal dat meer voor jezelf vervelend zijn, dan voor je kindje. die zit goed veilig opgeborgen, die krijgt echt niks van een por in je buik hoor.

roken mag idd als het goed is niet meer in de horeca, alhoewel dit veel genegeeerd wordt. ik zou graag weer naar een optreden van mijn man gaan, maar kan dit niet omdat er momenteel alleen kroegen op het programma staan waar het rookverbod genegeerd wordt.

en de muziek, dat merk je snel genoeg hoor. als je kleintje het niet fijn vindt dan voel je dat snel genoeg, jij voelt je dan ook niet meer happy.

zorg dat je regelmatig even rust houd, dat je ergens kunt zitten, je vriendinnen je een beetje extra in de gaten houden en je goed veel drinkt. ga wat eerder naar huis dan normaal desnoods.

maar let vooral gewoon goed op hoe je je voelt. dat is belangrijk. en zorg dat je veel plezier hebt!

17. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Ik denk dat ze het niet zo bedoelt hoor.
    Ook al ben ik het niet eens met haar opmerking dat een zwangere vrouw niet in een discotheek hoort.
    Kan me niet voorstellen dat ze echt denkt dat je kindje eruit kan vallen, het gaat haar meer om een bepaalde voorzichtigheid in acht nemen. Denk ik.

18. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Mag ik dan weten welke dicotheek dat betreft...... ? ga ik er gelijk naar toe... :) (zie banner)

19. Chubby

Chubby Actief lid

26 nov 2006
    203
    0
    0
    mama
    Katwijk aan zee
    Ik heb bij mijn verloskundige nagevraagt over harde muziek omdat ik in een bandje zing.
    nu kan je het geluid in een discotheek zien als dat het net zo hard is als een muziek optreden en ze raden dat af.
    omdat de decibel zo hoog is kan het kindje gehoorbeschadiging krijgen.
    nu zal 1x wel mee vallen maar ik oefende meerdere keren per maand met de band en dat is niet goed.

dus ik denk dat je wel kunt gaan maar liever niet elke week.
    tenzij je het risico wil nemen want het kan ook zijn dat jouw kindje er niets van over houdt natuurlijk.

maar als je gaat veel plezier!

20. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Ik vind zelf ook dat zwangere vrouwen niet in een discotheek horen.
    Maar dat is een persoonlijke mening daarmee oordeel ik niemand.
    En ik denk dat zij dat ook bedoelt..
    Ik ben het ook niet met de ts eens dat ze zegt dat jongere hier mskkelijker in zijn, omdat er toevallig een paar jongeren hier zeggen dat het makkelijk kan?
    Ik ben jong en vind van niet en Sam 010 is jong..
    Maarja daar gaat het niet om blijkbaar heb jij je keus gemaakt om te gaan?
    Veel plezier en ik ben benieuwd hoe je het heb ervaren als je bent gegaan.

Deel Deze Pagina