27 weken zwanger en kan een discotheek nog?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door eerstexmama21, 8 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Nee dat feit van moslima was een antwoord op Ghita die aan mij vroeg waarom ik niet naar discotheken ga, en daarop antwoordde ik dat ik moslima ben en dit sowieso niet zou doen :)

Wat een topic.

Bedankt en ik hoop natuurlijk voor iedereen dat ze een mooi gezond beebje in hun armen mogen houden binnen x aantal maanden.

2. GhitaThakoerdin

GhitaThakoerdin Niet meer actief

zo en nu lief zijn allemaal :p

3. Beertje09

Beertje09 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.238
    1
    0
    Belgie/NL
    Weet je wat ik niet begrijp aan dit topic. De TS vraagt iets, en de rest geeft haar MENING!
    Kan iemand mij vertellen waarom er niet aanvallend gereageerd word op iemand die zegt 'ja ga lekker naar een discotheek'?
    Waarom wordt de aanval wel geopend op mensen (leden) die zeggen dat ze het niet geoorloofd vinden om naar een discotheek te gaan als je zwanger bent.

En waarom krijgen dit soort topic's weer altijd een 'religiewending', het valt me steeds vaker op. Waarom kunnen we niet gewoon mekaar's MENINGEN respecteren, en ons erbij neerleggen.
    Het lijkt wel alsof we altijd maar hetzelfde moeten zeggen, en dat het dan wel goed is.

Ik wil hiermee enkel aangeven, we zijn allemaal verschillend (gelukkig) we hebben allemaal onze eigen mening en gedachtes. En we hoeven niet alleen maar JA en AMEN te zeggen tegen iedere vraag.

Ik ben iemand die zegt wat ze vindt, altijd gedaan, en zal het altijd blijven doen ;)

4. wwndyy

wwndyy Actief lid

15 sep 2008
    457
    0
    0
    Thuismama. De planning is wel dat ik weer ga leren
    Voorburg
    Zolang je je goed voelt zou ik het gewoon lekker doen hoor...!
    Ik zie veel meningen van vrouwen over dat ze tegen je buik stoten e.d. Ik denk dat dit een beetje overdreven is...Ik ben tijdens mijn zwangerschap 2 keer getrapt in mijn buik en was niets aan de hand...en stelde me gerust dat t kindje zo dik verpakt is...Dus ik denk dat de stootjes die je krijgt best wel meevallen... En je kan je denk ik best door de ruimte begeven met desnoods je handen om je buik heen als je je hierbij prettiger voelt...:)

Als je gaat iig veel plezier :)

5. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Slotje zou een optie kunnen zijn :)

6. GhitaThakoerdin

GhitaThakoerdin Niet meer actief

Goh dat heb ik een tijdje geleden ookal eens gezegd..
    je moet haast oppassen als je hier een verhaal neer typt want voor je het weet heb je een tiental boze vrouwen achter je aan..

als ik namelijk eens tegen iemand inging kwa mening dan waren er wel tig meiden die ineens boos op me waren...

maarja ik zit er niet zo mee hoor.. meestal lach ik erom en als ik er zat van ben lees ik gewoon niet meer mee.. sommigen kunnen ontzettend doordrammen.. :)

een forum is er om te discusseren maar wel elkaars mening respecteren.. dat is hier vaak in verre te zoeken!

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Precies.

Deel Deze Pagina