Goedemorgen meiden, Vroeg me even af of iemand dit herkent of ook zo heb meegemaakt? Gister avond ging ik optijd naar bed, ik had al een zeurderig gevoel in me zij en me rug...ik dacht als ik ga liggen dan trekt het wel weg... Uiteindelijk na veel draaipogingen toch in slaap gevallen. Totdat ik huilend wakker werd van de krampen in me buik, Ik heb echt nog nooit z'n pijn gevoeld in me buik. Ik ben naar dr wc gelopen en gaan plassen, maar omdat het zo verschrikkelijk pijn deed ben ik op me hurken naast me bed beland Me vriend probeerde me te troosten, en te kalmeren, was helemaal even in paniek en begon ook te huilen van de pijn. Me vriend als eerste de huisartenpost gebeld en alles uitgelegd, vrouw aam de telefoon zei dat ik misschien weeën had dat maakte me nog paniekeriger!!!! De angst dat er wat mis was. Daarna meteen verloskundige gebeld en gelukkig was die met 10min bij ons. Meteen geluisterd naar het hartje van de kleine en die was nog goed te horen, ook me baarmoeder voelde ontspannen aan dus geen weeën! Zelf dacht ze aan bandenpijn in een heftige vorm en een blaasontsteking door de heftige krampen in me buik. Gelukkig stelde ze me snel gerust...en toen ze weg was zakte gelukkig de pijn ook af. Wat was ik geschrokken vanacht zeg Ik heb best wel een pijngrens en met een klein pijntje hoor je mij ook niet, maar dit was echt hefy!!!!! Meiden die dit ook hebben gehad of erge bandenpijn? Bedankt voor het lezen Lucht even op me verhaal kwijt.
Hoi, Ik herken het hoor. Heb het ook al meerdere malen gehad. Misschien iets minder heftig als bij jou. Ik had dan ook geregeld harde buiken. Heb zelfs wel eens zitten klokken dat ik ook bang was voor weeën. De harde buiken waren dan ook gevoelig. Is inderdaad wel eng. Bij mij komt het waarschijnlijk dat ik een zoontje heb van 14 maanden. Is zowiezo druk want ik moet hem vaak optillen enzo en hij wil de wereld ontdekken. Groetjes.
ik heb dit in mijn vorige zwschap gehad en ging bijna dood van de pijn zeg! pfffffffffff kon me niet meer draaien /lopen/bewegen enz. het bleken achteraf darmkolieken te zijn geweest omdat ik nogal een stressvolle periode toen achter de rug had! gelukkig heb ik het maar 1x gehad.