Hoi dames, Ik ben inmiddels bijna 28 weken zwanger. En ontzettend moe, overal spierpijn en krampen in mijn voeten of benen. Het is net alsof ik mega hard gesport heb, en dus die spierpijn gevoel heb. Is DIT een fase? want bij mijn vorige zwangerschap had ik hier geen last van. Ook heb ik het ontzettend warm, voorheen echte koukleun en nu ontzettend warm. Maar echt slapen is ook een drama, probeer van alles , kussen tussen mijn benen en bij mijn buik, maar alles doet zeer zeg. Wie herkent dit? en iemand tips?
Veel drinken en eventueel magnesium bij slikken. Dat hielp hier tijdens mijn eerste zwangerschap heel goed tegen de vreselijke spierkrampen in mijn kuiten en scheenbenen.
Het klinkt echt alsof ik het zef getypt heb! Ik voel me echt precies hetzelfde, en vooral die kramp lijkt niet weg te trekken.. Heel de dag door gespannen benen..
Ik ben ook 28 weken zwanger. Ik slaap heel vast maar word ook vaak wakker van krampen in mijn benen, pijn in mn liezen. En dat constant warm hebben heb ik ook last van. Hoop ook idd dat het een fase is
Daar heb ik ook last van... Ben helemaal stuk!! Ik hoop dat ik vlug wat meer energie krijg, moet mezelf echt een schop onder m'n kont geven
Ik heb dit ook, heel makkelijk moe en futloos (en dan in de weken met een hoge temperatuur helemaal!). Maar veeeeeeeel water drinken hielp bij mij in ieder geval tegen de krampaanvallen snachts en smorgens (had zulke erge krampen dat ik twee dagen mank liep). Succes!!
Nou ik schud je de hand hoor, ik ben t ook ff helemaal zat! Veel harde buiken, ontzettend moe, zo moe dat ik Sochtends als de kids op sxhool zitten vaak nog even terug naar bed ga. Rugpijn en bekkenpijn zijn me helaas ook niet vreemd...om dan nog maar te zwijgen over het slechte slapen, zo vaak wakker, de baby is enorm druk in mijn buik! Zo genoeg geklaagd 😉😂
Hier ook, helaas is het de afgelopen weken alleen maar erger geworden. Lig hele nachten wakker door de rusteloze benen, maagzuur, warm en ontzettend zweten, moeilijk kunnen draaien. Wat mij betreft mag de kleine meid wel komen, ben er helemaal klaar mee.
Slapen is hier ook een drama. Ik word na een paar uur wakker met enorme midden-hoge rugpijn en kan daardoor niet meer slapen. Nu dus al een chronisch slaaptekort...