Ik ben nu 27 weken en 3 dagen zwanger. Ik heb de baby tot nu toe bijna alleen nog maar onderin me buik gevoeld, en ik voelde haar daar echt vaak schoppen! Nu voel ik haar veel minder schoppen maar ik voel haar nu ook op een andere plek schoppen, namelijk boven mijn navel ipv eronder.. Kan het zijn dat ze anders is gaan liggen en ik haar daardoor ook minder voel? Ik voel haar wel hoor op momenten van de dag, maar veel minder vaak als bv een week of 2 geleden..
hOIHOI, ik voel de kleine elke keer overal bewegen! haha..en natuurlijk ook dagen dat ik hem maar paar x keer voel. is heel normaal hoor,krijgt steeds minder ruimte. Me vk zei,als je gewend bent je kleintje ongeveer 25keer te voelen op een dag , en dan ineens dat je hem maar 5 ,6 keer voelt,dan moet je bellen. Maar voel je hem bv 10 keer,en dan ineens 7,8 keer,dat kan geen kwaad. Niet ongerust zijn hoor, en als je het niet vertouwd, ff bellen, daar zijn ze voor he! en volgens mij ligt je kindje elke keer anders. Althans zo als ik dat soms voel hihi... liefs
Ik zit precies in dezelfde situatie. ben nu 26 weken en 5 dagen ver en voel onze dochter nu ook hoger, inderdaad boven mijn navel. Voorheen voelde ik ze enkel onderin mijn buik. De laatste paar dagen lijkt het alsof ze wat minder beweegt, maar dat is blijkbaar nog normaal voor deze termijn. Ze zal inderdaad gewoon anders liggen. Als je de baby soms dus wat minder voelt rond deze termijn, is dat perfect normaal volgens de verloskundigen! Vandaag lijkt het alsof ze hier weet wat actiever aan het worden is, ze zal dus opnieuw gedraaid zijn! Liefs
Hier ook een veranderde ligging van ukkie... Eerst voelde ik echt zn billen uitsteken rechts boven mn navel, maar ukkie ligt nu een stuk naar beneden zodat ik dat niet meer voel. Mijn placenta ligt aan de vorokant, dus de bewegingen zijn een stuk minder duidelijk. Eerst voelde ik alles aan de zijkanten van mn buik. Verder beweegt het de ene dag super druk en dan de dagen erna weer een stuk rustiger. Van de week was ukkie zelfs zo rustig dat ik flink heb moeten "schudden" om weer even beweging te krijgen. Terwijl toen ik gisteravond op de bank zat, mijn hele buik lag te bewegen omdat ukkie zo wakker was hahaha.Golven mijn buik joh! Was toch wel een soort van "griezelig" om te zien! xx sas
grappig, ik heb ook al een paar dagen het gevoel dat de beeb minder beweegt. Het zal wel krapper worden daarbinnen...