Hai allemaal, Hopelijk plaats ik dit in de juiste categorie. Ik wil graag geboortekaartjes gaan bestellen, maar ik ben eigenlijk op zoek naar een kortingscode. Altijd mooi om toch korting mee te pakken toch?! Heeft of weet iemand nog een kortingscode van de site geboortekaartjes.nl ? Alvast bedankt!
Wij hebben laatst 3 gratis geboorte kaartjes aangevraagd en binnen 4 werkdagen waren ze binnen. Nu zat er een brief bij dat als je tevreden bent verder kan gaan met het ontwerpen van de tekst enz. Er zat ook een persoonlijke kortingscode bij van 5%. Ik weet de code niet meer uit me hoofd maar misschien zal je eerst een proefkaartje kunnen bestellen.
Bedankt voor je reactie! Ik zal ze eens mailen, wie weet hoef ik niet eerst het proefkaartje te bestellen en krijg ik zo de korting wel (heb het kaartje namelijk al als proef besteld via een andere site). Meer reacties zijn altijd welkom.
Hier ook de korting gekregen met de proefkaarten. 5% op het totaalbedrag. Ik denk dat als je ze even belt, je de korting ook krijgt omdat je toch de kaarten bij hun besteld!