trouwens volgens mij (heb een documentaire gezien over die freakshow daar) krijgen ze zeker geen hulp van babymerken. Dit gezin is volledig in strijd met de wet en profiteert van ons sociaal systeem!
Dit is gewoon absurd :s Dan ga je je toch afvragen waarvoor hij dit doet, voor de kinderen of het geld.
denk niet dat je dat voor het geld doet, geloof best dat er weinig over blijft. wat mij veel belangrijker lijkt: krijgt elk kind wel de individuele aandacht die het nodig heeft?! durf te wedden dat de oudsten keihard mee moet werken in het huishouden in plaats van lekker kunnen spelen of langs vrienden kunnen gaan. dat lijkt mij persoonlijk veel erger.....
Hebben jullie de HBO tv-serie Big Love wel eens gezien? Heb zelf net twee seizoenen gekeken. Gaat over polygamie.. lijkt hier wel op.
Tja voor een man is dat toch een iets minder grote prestatie dan voor een vrouw, 27 kinderen verwekken! Maar goed, het blijft een apart verhaal...
Hij ziet vrouwen als zoontjesfabrieken "Nog een bij elk van mijn vrouwen." Brrr...wat een engerd. Chemisch castreren die hap.
oh zo. ach ja, ieder z'n voorkeur denk ik dan. en die vrouwen laten het gebeuren en zijn er blijkbaar happy mee ik ben alleen bang dat de kinderen er zelf zo bij in schieten qua aandacht en dat zou ik heel sneu vinden.