27e week en menstruatie-achtige kramp?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Hellen1971, 10 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Zwanger van mijn tweede had Ik gisteravond ineens kortdurende menstruatieachtige kramp. Ik lag in bed en de kleine was, zoals altijd, in de avond erg druk geweest. Ik schrok er enorm van want bij mijn bevalling destijds kondigde die kramp de weeën aan.

Nu lijkt het ook sterk op de kramp die je ook in het begin van je zwangerschap kunt hhebben, dus ik probeer te redeneren dat het ook gewoon groeipijn kan zijn. Ik kan me alleen even niet herinneren dat ik dit bij de eerste ook had. Maar niet herinneren zegt natuurlijk niet zoveel.

Omdat ik bij de gyn loop en het dus een hogere drempel is om die te bellen, de vraag aan één van de verloskundigen: is deze kramp bij deze termijn normaal?

2. Evelien

Evelien Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.874
    0
    0
    Hoi,

Als het niet komt en gaat is een keer een kramp of een harde buik niet erg. Als je het nu nog steeds hebt kan je beter wel de gyn bellen. Vaak kan je ook een kramp hebben door het liggen of een beknelling van een zenuw oid.
    Groeten Evelien

Deel Deze Pagina