Ik wil graag met man en 2 kids binnenkort een dagje (met of zonder 1 overnachting) naar londen toe. Wel met het vliegtuig want me zoontje wil graag een keertje vliegen. Weten jullie nog een tip voor een goedkope reis erheen (goedkoper dan de 1000,- die ik al opgezocht had)??
Neem zo'n rivierboot! Instappen bij Tower Bridge en eruit bij Big Ben. Je ziet alles net even uit een andere hoek... Aanrader.
Haha .. ik zoek dus een goedkoop reisje er naar toe dan de ruim 1000,- die ik zelf al opgezocht had Maar tnx voor deze tip
Het voordeligste is met de bus met van Nood reizen of peter langhout enige nadeel is dat er vaak geen 4 persoonskamers zijn! Je zou evt ook kunnen kijken naar drie dagen twee nachten met het vliegtuig vaak goedkoper dan twee dagen en als je echt met het vliegtuig wil op tijd boeken dus geen last minute want dat heeft bij stedentrips geen zin! Succes en anders ff op het reisbureau langs!
Website van Ryanair in de gaten houden.. Die vliegen vaak goedkoop naar Londen stansted. Zo ben ik ooit voor 1 van Eindhoven naar Bristol heen gevlogen em voor 2 terug . En dan zelf je dag inplannen in Londen? Metro etc. Moet wel te doen zijn. Eventueel dan dus een hotelletje erbij zoeken. Mijn zus is er pas geweest, die had goedkoop een hotel in Londen! Kan wel eens navragen welke dat was.
Wij zijn 2 weken geleden een lang weekend geweest em vlogen met easyjet en hebben daar 90 euro p.p voor betaald. En als je veel dingen op 1 dag wil doen is de londen pass een aanrader. Dat is een kaart waar je heel veel dingen mee dan doen en bij sommige grote atracties heb je dan fast pass zodat je niet hoeft te wachten.
In london kun je ook de Hop on/off nemen, deze bussen rijden langs alle bezienswaardigheden in de stad met uitleg, erg leuk Je kunt overal opstappen en uitstappen waar je wilt.